پرینتر سه بعدی زیستی برای پرینت بافت انسانی

پرینتر سه بعدی زیستی برای پرینت بافت انسانی

پرینتر سه بعدی زیستی برای پرینت بافت انسانی

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا اختراع پرینتر سه بعدی زیستی برای پرینت بافت انسانی  را توضیح دهیم.َ

موسسه Regenovo Bio-Architect X 3D Bioprinter را برای تولید بافت های انسانی تولید می کند

Regenovo مستقر در چین جدیدا پرینتر های زیستی جدید خود را به نمایش گذاشته است. Bio-architect X شرکت متشکل از محصولات تولید انبوه بافت انسان است. این دستگاه با استفاده از یک ژل آبی که شامل سلول های انسانی است که ارگان ها یا سایر محصولات را تشکیل می دهند، عمل می کند. محققان در حالی که بیو-معمار می تواند تمام ارگان ها را چاپ کند، امیدوار است که بتواند به توسعه داروهای جدید کمک کند، به خصوص در زمینه آزمایش مواد مخدر و غربالگری.

این شرکت در نمایشگاه “توسعه مواد کاربردی و تکنولوژی چاپ سه بعدی بیولوژیکی چاپ مجدد” به بازار عرضه کرد. Regenovo توانایی دستگاه را برای ساخت یک قطعه بینی غضروف نشان داد. فرایند چاپ به طور قابل توجهی مشابه با یک فرآیند چاپ استاندارد برای پرینترهای خانگی بود. آنها ماشین را روشن کرده، یک مدل را آپلود کرده اند و به سادگی دکمه شروع را فشار داده اند. سپس دستگاه شروع به اکسترود هیدروژل کرد تا ساختار بینی را ایجاد کند. Regenovo همچنین هیدروژل های خود را برای سلول های کبدی، رگ های خونی و غیره توسعه می دهد.

چاپ همچنین با استفاده از MCT (سیستم میکرو رایانه توموگرافی) با جایگزینی برای CT اسکن می کند. این مزایای متعددی دارد از جمله تصویربرداری با وضوح بالا بدون تعداد محدودیت عمق و بدون خطر آسیب سلول هنگام گرفتن عکس. این دستگاه را قادر می سازد تا بازخورد زمان واقعی برای هر کاربر در حین پیشرفت چاپ کند.

درباره Regenovo

پرینتر سه بعدی زیستی برای پرینت بافت انسانی
پرینتر سه بعدی زیستی برای پرینت بافت انسانی

زیست معمار X یک بخش مستمر خط سیستم های Regenovo توسعه یافته است. قبلا Regenovo Bio-Architect-Lite، Bio-Architect-Pro و Bio-Architect-WS را منتشر کرده است. پرینتر سه بعدی زیستی X دارای تمایز نخستین چاپگر Bioprinter با برد بالا 3D برای تولید انبوه است.

Regenovo توسط یک گروه از متخصصان پزشکی و استادان دانشگاه تاسیس شد که هدف مشترک توسعه فن آوری های پزشکی چاپی بیومدیکال برای پیشرفت راه حل های بهداشتی بود. به عنوان یک نتیجه، آنها با تکنولوژی پزشکی خاص و بیوفیزیک مقابله می کنند.

بر اساس وب سایت آنها: “Regenovo Biotechnology Co.، Ltd. یک شرکت فناوری پیشرفته است که راه حل های حرفه ای یکپارچه را در تکنولوژی چاپ سه بعدی برای کاربردهای پزشکی ارائه می دهد. Regenovo به توسعه تجهیزات پرینتر سه بعدی بیومدیکال، مواد و نرم افزار پزشکی احیا کننده، مهندسی بافت، کشف مواد مخدر و کاربردهای پزشکی شخصی اختصاص داده است. Regenovo قصد دارد درب هایی را برای روش های جدید تشخیصی، پیشگیری و درمان باز کند. “

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.