تولید چرم با پرینت سه بعدی زیستی

. محصولات حیوانی پرینت شده زیستی

تولید چرم با پرینت سه بعدی زیستی

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا تولید چرم با پرینت سه بعدی زیستی را توضیح دهیم.َ

Meadows مدرن در حال توسعه Ground-breaking 3D چرم  چاپ شده زیستی است

Andras Forgacs می گوید: “در آغاز، ایده مزرعه مدرن محصولات حیوانی بدون حیوان بود.” Forgacs یکی از بنیانگذاران و مدیران اجرایی Modern Meadow، شرکتی است که در زمینه زرادخانه جدید زیستی چاپ شده است. این شرکت تنها از کلاژن تخمیر شده از پوست بیو چاپ شده ساخته شده است. آنها به این پوست جدید زیستی چاپ شده به عنوان Zoa اشاره می کنند.

Meadows مدرن روش های متعدد برای رسیدن به چاپ چرم است. ابتدا سلول های پوستی را در آزمایشگاه رشد دادند. بعدها، با تخمیر کلاژن، رویکرد خود را بهبود بخشیدند. مواد حاصل از فرآيند تخمیر به طرز شگفت انگیزی مشابه چرم بود.

در ابتدا این شرکت با هدف تولید غذاهای زیستی پرینت شده سه بعدی بود، و بعدا به تولید پارچه و چرم منتقل شد. روش آن ها همچنین به آن ها اجازه می دهد تا با خواص چرم به کار برده شوده را بدانند تا بتوانند دقیقا همان کاری را که می خواهند انجام دهند. این به آن ها اجازه می دهد وزن، قدرت، کشش و تنفس مواد را تغییر دهند. Meadows مدرن تاکنون 53.5 میلیون دلار درآمد داشته است. این پول حاصل از کمک های مالی و اعتبار مالیاتی و همچنین 40 میلیون دلار از شرکت Horizons Ventures و Iconiq Capital در سال 2016 است.

محصولات حیوانی پرینت شده زیستی

.  محصولات حیوانی پرینت شده زیستی
.
محصولات حیوانی پرینت شده زیستی

چرم یکی از رایج ترین مواد در نه تنها مد، بلکه همچنین مبلمان و لوازم جانبی است. در حقیقت این یک صنعت بزرگ است که می تواند یک صنعت 100 میلیارد دلاری در سال باشد. این روش جدید تولید چرم می تواند زنجیره تامین متعارف را با توجه به مزایای خاص آن به خطر بیندازد. یکی از دلایلی که آن را یک جایگزین قابل قبول می داند این است که آن را کم هزینه تر می کند.

سوزان لین، CCO می گوید: “به عنوان یک طراح، بخش بسیار هیجان انگیز خلاقیت است که این فناوری را قادر می سازد.” “این شما را قادر به ایجاد چیزهایی به روش کاملا جدید است. بافت، وزن، قدرت، کشش، نفوذ پذیری – همه اینها در حال حاضر دستگیره های خلاقیت قابل تنظیم است که ما پیش از این به آن نیاز نداریم. این که آیا به عملکرد یا زیبایی شناختی مرتبط است، آنها فوق العاده هیجان انگیز هستند، زیرا آنها پهنای باند بیشتری را برای طراحی باز می کنند. “

نمایشگاه آثار موزه هنر مدرن “آیتم ها: مد مدرن؟” نمایش آثار این شرکت در 1 اکتبر است. این شرکت امیدوار است آگاهی از مواد خود را از طریق این نوع نمایشگاه ها هدایت کند.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.