پرینت قطعات کشتی و بتن با ربات پرینتر سه بعدی

رینت قطعات کشتی و بتن با ربات پرینتر سه بعدی

پرینت قطعات کشتی و بتن با ربات پرینتر سه بعدی

با یاد و نام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت رایان 3d. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا در مورد حامل های هسته ای ایالات متحده برای اولین با پرینت 3D چاپ شد و  ربات ها در ساخت بتن چاپ سه بعدی همکاری می کنند، صحبت کنیم.

حامل های هسته ای ایالات متحده برای اولین با پرینت 3D چاپ شد

رینت قطعات کشتی و بتن با ربات پرینتر سه بعدی
رینت قطعات کشتی و بتن با ربات پرینتر سه بعدی

تولید افزودنی به دریاها می رسد با اولین قطعه 3D چاپ شده که برای نصب روی هواپیمای هسته ای نیروی دریایی ایالات متحده پاک می شود. نمونه اولیه لوله ترمینال ساخته شده توسط بخش هوانوردی وینگز صنایع کشتی سازی نیوپورت نیوز و نیروی دریایی، در اوایل سال آینده نصب شده در USS هری S. Truman (CVN 75)، که در آن 12 ماه تست عملیاتی خواهد بود.

پتانسیل چاپ سه بعدی به ویژه نیروهای دریایی علاقه مند است، زیرا سرعت تولید نمونه اولیه را کاهش می دهد و به اجزای ساده تر نیاز دارد که نیازی به ریخته گری یا مونتاژ چندگانه نیست.

ساخت قطعات در دریا

علاوه بر این، همچنین ممکن است از چاپگرهای 3D برای ساخت قطعات در دریا بدون نیاز به حمل بارهای زیادی از قطعات استفاده شود. به سادگی با دریافت یک فایل دیجیتال، یک کشتی می تواند با یک جزء جدید تامین شود بدون نیاز به جابجایی فیزیکی.

این به طور بالقوه مخرب است که چارلز Southall، معاون نیوپورتز نیویورک، مهندس و طراحی آن را مقایسه می کند و از تغییر چسبندگی به جوشکاری که طراحی و ساخت کشتی را در اواسط قرن بیستم تغییر شکل داد.

فرآیند مورد استفاده برای بخش جدید شامل رساندن پودر فلزی است که پس از آن فورا توسط پرتو لیزری متمرکز پرینت شده است که اجازه می دهد تا آیتم ایجاد شده توسط آن لایه به لایه پرینت شوند. نوع داخلی این مورد توسط نیوپورت نیوز توسط سیستم دریایی سیستم های دریایی (NAVSEA) برای ساخت شیر نمونه و اجزای دیگر مورد تایید قرار گرفت.

Southall می گوید: “این یک لحظه حیاتی در تحول دیجیتال ما است، و همچنین یک گام قابل توجه در مهندسی دریایی و دریا نوردی. “ما متعهد هستیم تا با نیروی دریایی همکاری کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که در مجموع، ما در هر فرصتی برای بهبود و پیشرفت راه های طراحی و ساخت کشتی های بزرگ برای نیروی دریایی سرمایه گذاری می کنیم.”

ربات ها در ساخت بتن چاپ سه بعدی همکاری می کنند

ربات ها در ساخت بتن چاپ سه بعدی همکاری می کنند
ربات ها در ساخت بتن چاپ سه بعدی همکاری می کنند

اگر چه قبلا چاپگرهای 3D را دیده ایم که می توانند ساختارهای بتنی کامل را ایجاد کنند، اندازه بزرگ این دستگاه ها می تواند در سایت های ساخت و ساز مشکل ساز شود. دانشمندان سنگاپور در حال ایجاد یک جایگزین در قالب روبات های متحرک هستند که با هم کار می کنند تا این کار را انجام دهند.

ربات های چرخ دار ساخته شده در دانشگاه تکنولوژی Nanyang هر کدام مجهز به بازوی شلنگ هستند که بتن ریز را اکستریم می کنند. آنها با استفاده از یک نقشه کامپیوتری پروژه ساخت، با یک الگوریتم تقسیم کار بین آن ها به طوری که آن ها در حال اجرای کار با یکدیگر در حرکت هستند.

همپوشانی در لبه با ربات

علاوه بر این، کامپیوتر تضمین می کند که بتن در یک الگوی همپوشانی در نقاط که بخش های مختلف ساختار برآورده می شود، اعمال می شود. اگر این بخش ها توسط یک ربات تک به عنوان واحد های کامل چاپ شده و سپس به سادگی با یک بتن در کنار لبه های پیوند به هم چسبیده شوند، با یکدیگر به درستی پیوند نخواهند خورد.

تا کنون، دو روبات دارای ساختار بتنی سه بعدی با اندازه 1.86 x 0.46 x 0.13 بوده است.تا کنون، دو روبات 3D ساخت یک ساختار بتن را اندازه گیری 1.86 x 0.46 x 0.13 متر (6.1 x 1.5 x 0.4 فوت) – پس نه، چیزی است که شما می توانید در داخل بروید. آنها فقط هشت دقیقه طول کشیدند تا نیاز به دو روز بیشتر برای سخت شدن و یک هفته برای رسیدن به قدرت کامل.

پروفسور Pham Quang Cuong می گوید: “ما یک تیم از روبات ها را که می توان به یک محل کار منتقل کرد، چاپ می کردیم و قطعات زیادی از ساختارهای بتنی را چاپ می کردیم و سپس به پروژه بعدی ادامه دادیم”. . “این تحقیق بر اساس دانش هایی است که ما از ایجاد یک ربات به دست آورده ایم تا مستقل از صندلی Ikea جمع آوری کنیم، اما این آخرین پروژه پیچیده تر از برنامه ریزی، اجرا و در مقیاس بسیار بزرگتر است.”

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.