بیو پرینت آنتی بیوتیک ها: HP Partner با CDC

بیو پرینت آنتی بیوتیک ها: HP Partner با CDC

بیو پرینت آنتی بیوتیک ها: HP Partner با CDC

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا  کاربرد تکنولوژی پرینت سه بعدی در بیو پرینت آنتی بیوتیک ها را توضیح دهیم.َ

کاربردهای پرینت سه بعدی در عرصه بیوتکنولوژی مدت هاست که پیشرفت شایانی داشته است.

بیو پرینت آنتی بیوتیک ها

HP اخیرا یک برنامه آزمایشی جدید با هدف ایجاد و آزمایش آنتی بیوتیک های پیشرفته اعلام کرده است. هدف این برنامه، ایجاد مقاومت ضد میکروبی در رشته های مختلف باکتری ها است. HP می خواهد D300e دیجیتال خود را برای تولید و تجزیه و تحلیل مناسب از داروهای جدید ارائه دهد. مشارکت حیاتی است، نه فقط HP و CDC، بلکه بسیاری از موسسات دیگر نیز در این پروژه دخیل هستند.

آنتی بیوتیک ها باید به طور مداوم به بهبود باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک ها ادامه دهند، که باعث ایجاد ایمنی می شود. این بازی گربه و موش مسئله بزرگی در جامعه پزشکی است که باعث تحقیق و تولید در این زمینه می شود. چاپگرهای سه بعدی که HP ساخته است توانسته است به محققان اجازه دهد به سرعت و با تنظیمات جدید برای درمانهای بالقوه آزمایش های خود را ظراحی و اجرا کنند.

ژان پاتل، PH.D. گفت: “باکتری ها به طور مداوم روش های جدیدی برای مقاومت در برابر آنتی بیوتیک ها ایجاد می کنند-زمانی که یک دارو برای استفاده مورد تایید قرار می گیرد، شمارش معکوس شروع می شود تا زمانی که مقاومت ظاهر شود.” D (ABMM)، سرپرست تیم علوم، واحد هماهنگی و استراتژی مقاومت آنتی بیوتیک در CDC.

بیو پرینت آنتی بیوتیک ها: HP Partner با CDC
بیو پرینت آنتی بیوتیک ها: HP Partner با CDC

تولید کننده افزودنی های پزشکی HP

دستگاه های CDC از پرینترهای مایع استفاده می کنند که از مواد جامد استفاده نمی کنند. چاپگر Bioprinter HP مقادیر کمی از مواد برای کشف مواد مخدر در مقیاس پیکو و میکرو را ارائه می دهد. تحقیقات در ساختارهای میکروبیولوژیکی از طریق جوهر و میکروپلاستی از رسوب مواد مفید است.

در حالی که CDC از ماشین ها خود استفاده می کند، آنها همچنین متخصصین bioprinters را به شرکت های مختلف ارائه می دهند. آنها شبکه آزمایشی آنتی بیوتیک مقاومت (AR) را در سراسر مناطق مختلف ایالات متحده راه اندازی کرده اند. گیلاد همچنین از HP BioPrinter برای تست داروهای ضد بیماری مانند ویروس ابولا استفاده می کند.

این یک پیشرفت برای یک مسئله بهداشت عمومی بین المللی است زیرا مانع از گسترش بیماری های متعدد می شود. اگر چه تحقیق به تدریج موجب تحمل طولانی مدت خواهد شد، اما به داروها اجازه می دهد تا داروها را با سرعت بیشتری تولید کنند. آنتی بیوتیک های بیوپرینینگ می خواهند آزمایشات را برای تشخیص بالقوه ایمنی افزایش دهند.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.