استفاده از پرینت سه بعدی زیستی برای درمان زخم

استفاده از پرینت سه بعدی زیستی برای پرینت پوست و درمان زخم

استفاده از پرینت سه بعدی زیستی برای درمان زخم

با یاد و نام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت رایان 3d. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا در مورد استفاده از پرینت سه بعدی زیستی برای پرینت پوست ودرمان زخم با پرینت سه بعدی صحبت کنیم.

ارتش ایالات متحده می خواهد برای استفاده از زخم های پرینت سه بعدی زیستی استفاده کند

هنگامی که اخبار مربوط به جنگ می آید، داستانها اغلب بر میزان مرگ و میر تمرکز می کنند. بدیهی است که این قسمت بسیار مهمی از جنگ و چیزی است که باید از آن گزارش شود. با این حال، جهان جنگ گاهی اوقات درباره سربازان زخمی فراموش می شود. به گفته مایکل رمانکو، یکی از مقامات وزارت نيروی نظامی ارتش (AFIRM) توسط وزارت دفاع، شمار سربازان آمريکايی با صدمات جدی افزايش يافته است. بنابراین، ارتش ایالات متحده می خواهد با بیوپرینینگ شانس خود را امتحان کند.

ارتش ایالات متحده در حال حاضر در این روش سرمایه گذاری می کند و تحقیق می کند که چگونه می تواند به آن ها کمک کند که زخم ها را درمان کنند. با چاپ سلول های پوست بر روی بیمار، آنها امیدوارند که بتوانند زخم ها را به طور کامل بازیابی کنند. برنز، که 10 تا 30 درصد از تمام جراحات جنگی را تشکیل می دهد، به طور بالقوه می تواند به وسیله چاپ بی رویه لایه های پوستی بهبود یابد. بنابراین AFIRM در سال 2008 تاسیس شد. این شبکه ای از دانشگاه ها، آزمایشگاه های نظامی و محققان است و آن ها بر روی زمینه هایی نظیر تعمیر پوست تمرکز می کنند.

استفاده از پرینت سه بعدی زیستی برای پرینت پوست و درمان زخم
استفاده از پرینت سه بعدی زیستی برای پرینت پوست و درمان زخمطخم

دکتر رومانکو اخیرا بیانیه جالبی در مورد آن نوشته است:

“نیاز روز افزون به ارائه درمان برای زخمی شدن رزمندگان وجود داشت. ما شاهد افزایش شدید ترآن بودیم. وما بودیم که این سربازان دریافت می کردیم. همانطور که کیفیت زره های نبرد را افزایش دادیم، جراحاتی که آنها جان سالم به در بردند، بسیار ناپایدار بودند. زخم هایی که سربازان در نتیجه سوختگی ایجاد می کنند، حرکت را تضعیف می کنند و آن ها را به طور دائمی سوق می دهد. ابتکار عمل برای بازگرداندن پوست با کیفیت بالا که الاستیک و کامل با غدد عرق، رنگدانه مناسب و فولیکول های مو است فوق العاده مهم است. “

پس چگونه این رویکرد Bioprinting کار می کند؟ هر سوختگی ابتدا اسکن می شود، پس یک مدل سه بعدی نور را می بیند. آنها از دستگاهی استفاده می کنند که مانند یک چاپگر جوهر افشان با استفاده از سلول های پوست به جای جوهر استفاده می کنند و رایانه دستورالعمل هایی را برای چاپگر در مورد الگوهای دقیق پوست می دهد. هنگامی که این کار انجام می شود، هر سلول جایی است که باید باشد و می تواند شروع به رشد کند تا پوست واقعی شود. آنها سیستم خود را بسیار آزمایش کرده اند و نتایج تحقیقات اولیه آنها امیدوار کننده است.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.