دانشمندان چک با استفاده از چاپ سه بعدی ریه انسان مصنوعی را توسعه می دهند

دانشمندان چک با استفاده از چاپ سه بعدی ریه انسان مصنوعی را توسعه می دهند

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت رایان 3d. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا پرینت سه بعدی ریه انسان را توضیح دهیم.َ

ریه مصنوعی انسان

برخی از اخبار هیجان انگیز از جمهوری چک. دانشمندان دانشگاه صنعتی برنو یک ریه انسان مصنوعی را ایجاد کرده اند که می تواند راه درمان بهتر بیماری های مزمن ریوی مانند آسم را هموار کند. بر اساس گزارش گروه تحقیقاتی، آن ها می توانند مسائلی نظیر آسم را در مدل موش های مصنوعی انسان شبیه سازی کنند. این کمک می کند روش های دقیق تر درمان برای این شرایط ناتوان کننده ایجاد کنید.

چاپ سه بعدی

ریه مدل از مجموعه ای از فن آوری های مدرن از جمله چاپ 3D استفاده می کند. این خبر بزرگی برای دنیای تولید مواد افزودنی است زیرا چاپ سه بعدی را در یک زمینه مثبت دیگر در زمینه کاربردهای دارویی پیش می برد.

داروهای استنشاقی

محقق اصلی، میروسلاو جیچا می گوید که ریه مصنوعی انسان می تواند به عنوان یک مدل مرجع برای تولید داروهای استنشاق دقیق تر استفاده شود. به طور خلاصه، دقت مدل به این معنی است که دانشمندان می توانند ارزیابی کنند که آیا یک داروی استنشاق در قسمت هایی از ریه که به آن نیاز دارند، رسیده است یا نه. در نتیجه، شکی نیست که درمان بهتر برای بیماری هایی نظیر آسم در راه است.

بیماری های ریوی غیر قابل درمان
یکی دیگر از مزایای استفاده از این مدل احتمال مطالعه بیماری های ناخوشایند ریه با جزئیات بیشتر نسبت به قبل است. دانشمندان باید به نقطه ای برسند که بتوانند بیماری های دیگری مانند فیبروز ریوی idiopathic شبیه سازی کنند که تقریبا همیشه مرگ آور است. اگر آنها بتوانند شبیه سازی را به دست بیاورند، پس از آن دقت مدل، قطعا اجازه خواهد داد که درمان آن را به دنبال داشته باشد.

آینده

چاپی 3D ریه انسان مصنوعی

سوال این است که ناگزیر پس از هر گونه پیشرفت مانند این به طور ناگهانی بالا می آید به آینده درمان بیماری ها در علم پزشکی کمک می کند. در نتیجه استفاده چشمگیر از تکنولوژی چاپ سه بعدی، سه اختراع برای مدل ریه مصنوعی دریافت کرد. در همان زمان، تیم خوشبین است که ریه مدل آن ها استاندارد اروپایی برای آزمایش خواهد شد.

در نهایت، چاپ سه بعدی به تنهایی مسئول این توسعه نبود. اما مهم نیست. چاپ سه بعدی نقش مهمی در تامین غذا برای پیشرفت های جدید در زمینه پزشکی ایفا کرده است. در سال جاری تنها چندین پیشرفت پزشکی وجود دارد که از چاپ سه بعدی استفاده می کنند. این فقط یکی دیگر است که به یک لیست به طور فزاینده گسترده اضافه می شود.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.