پرینت سه بعدی و کمک به بیماران قلبی

پرینت سه بعدی پچ قلب

پرینت سه بعدی و کمک به بیماران قلبی

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا  کاربرد تکنولوژی پرینت سه بعدی پرینت سه بعدی پچ قلب را توضیح دهیم.َ

پرینت سه بعدی پچ قلب

مشکلات قلبی یکی از شایعترین مشکلات جامعه مدرن است. مطالعات نشان داده اند که شایع ترین علت مرگ در میان مردان مشکلات قلبی است. بنابراین، طبیعی است که شرکت های چاپ سه بعدی (به ویژه در چاپ دوگانه) می خواهند با آن مقابله کنند. در حالی که یک قلب کامل 3D چاپ شده هنوز یک رویا است، BioLIFE4D یک پچ را ایجاد کرده است که در بهبود عملکرد بافت قلب کمک می کند.

آخرین باری که BioLIFE4D را تحت پوشش قرار دادیم، ما درباره نحوه جمع آوری پول برای یک سیستم پیوند صحبت کردیم. به نظر می رسد این برنامه اولین بار از همان کار است. این شرکت یک وسیله کوچک پزشکی ایجاد کرده که حاوی سلول های زنده است که آن ها را به شکل پچ اکسترود کرده است. به طور بالقوه، هنگامی که به عضله قلب اضافه می شود، می تواند به جلوگیری از نارسایی حاد قلبی و بازگرداندن انقباض عضله قلب آسیب کمک کند.

این پچ حاوی سلول های متعددی است که برای سیستم قلبی عروقی و به ویژه قلب ضروری است. این شرکت می گوید که می توانند پچ را تنها چند روز چاپ کنند. این به خصوص با توجه به اینکه چگونه می توانند بنزین های مورد نیاز برای بیماران خاص را خنک کنند مناسب است. روشن نیست که آیا شرکت آزمایشات مربوط به آزمایشات انسان یا حیوانات انجام داده است.

بیو نسخه برداری بافت قلب

پرینت سه بعدی پچ قلب
پرینت سه بعدی پچ قلب

“ما بسیار هیجان زده هستیم تا این نقطه عطف را به دست آوریم و با موفقیت نشان دهیم توانایی ما برای چاپ 3D بافت قلبی انسان است. هنگامی که ما این فرایند را آغاز کردیم، می دانستیم که این یک گام کلیدی در اعتبار تکنولوژی و رویکرد علمی ما خواهد بود، بنابراین ما خوشحالیم که بتوانیم این را به سرعت انجام دهیم. »دکتر رووی Birla، رئیس دانشکده علوم، گفت: “ما همیشه معتقدیم که رویکرد علمی ما، و همچنین تیم فوق العاده ای که ما مونتاژ کرده ایم، ما را برای پیشرفت علمی سریع قرار دادیم. سرعت که ما در طی چند روز، دو قطعه قلب 3D انسان را بر روی آن چاپ می کنیم، در جامعه علمی بی پروا نیست. این تلاش ها به وضوح نشان دهنده توانایی ما در برآوردن بافت انسان است و مسیری واضح و سریع برای چاپ دوزبانه در قلب انسان ها فراهم می کند. “

پیش از این، در آوریل 2017، دانشمندان در دانشگاه مینه سوتا شاهکار مشابهی را به دست آوردند. این امکان وجود دارد که BioLIFE 4D از یک سیستم چاپی مبتنی بر لیزر استفاده کند. آنها اثربخشی بافت قلب پیوند شده و چاپ شده در یک مدل حیوانی را نشان دادند. بسیار شبیه به آن نسخه خاص، آزمایشات انسانی، زمان زیادی را صرف خواهد کرد. با این حال، این یک گام بزرگ به جلو است.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.