کاربرد پرینت سه بعدی در آموزش ( دانشگاه ، مدارس ابتدایی و دبیرستان )

کاربرد پرینت سه بعدی در آموزش ( دانشگاه ، مدارس ابتدایی و دبیرستان )

کاربرد پرینت سه بعدی در آموزش ( دانشگاه ، مدارس ابتدایی و دبیرستان )

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا کاربرد پرینت سه بعدی در

دانشگاه ، مدارس ابتدایی و دبیرستان توضیح دهیم.َ

مدرسان و دانش آموزان از چاپگرهای سه بعدی در کلاس درس استفاده کرده اند. چاپ سه بعدی دانش آموزان را قادر می سازد تا ایده های خود را در راه سریع و مقرون به صرفه تحقق بخشند.

مدارس ابتدایی و دبیرستان

مدارس ابتدایی و دبیرستان
مدارس ابتدایی و دبیرستان

تولید کنندگان چاپگر 3D نقش مستقیمی در آموزش و پرورش ایفا می کنند. شرکت ها اغلب برنامه هایی را برای ترویج تکنولوژی ها در نظر می گیرند. این برنامه ها به عنوان یک راه ارزان تر برای مدارس به منظور ایجاد چاپگرهای 3D برای استفاده در کلاس ها به کار می روند.

برنامه هایی مانند ایجاد پروژه آموزش و پرورش مدارس را قادر می سازند تا به طور اساسی هزینه های خود را به برنامه های درسی خود اضافه کنند. این پروژه چاپگر سه بعدی را به مدارس در اختیار یک پست وبلاگ در مورد تجربه معلم از استفاده از آن یا نمونه ای از برنامه درس خود برای کلاس می دهد. این اجازه می دهد تا شرکت نشان دهد چه پرینترهای 3D را می توان در یک محیط آموزشی به کار برد.

به طور مشابه، شرکت های خاص برنامه های درسی را برای مدارس ارائه می کنند، کودکان را با نحوه استفاده (و گاهی اوقات کار با آن ها) آن ها آموزش می دهند. این مهم است زیرا بسیاری از مدارس ممکن است کسی در کارکنان خود با تجربه فراوانی در این زمینه نداشته باشد.

به همین ترتیب، بسیاری از شرکت های آموزشی مانند Kidesign با تولید کنندگان چاپگر همکاری می کنند تا پروژه هایی مانند Kiddeville با اهداف خاصی را در ذهن ایجاد کنند. این پروژه یک طرح طراحی مشترک است که دانشجویان عناصر یک مدل مقیاس یک شهر را طراحی می کنند. در طول این نوع پروژه ها، معلمان آن ها را از طریق تحقیق، توسعه و چاپ راهنمایی می کند. چنین برنامه هایی اهداف خاص و ویژه ای را ارائه می دهند که تمرکز آن در کلاس های منظم نیست.

دانشگاه ها

دانشگاه ها
دانشگاه ها

در حالی که ساخت با فرایند تولید افزایشی تکنولوژی نسبتا جدیدی است، دانشگاه ها مدت هاست که از چاپگرهای 3D در رشته های دیگر استفاده می کنند. بسیاری از دوره های آموزشی وجود دارد که می توان برای ارتباط با چاپ سه بعدی انجام داد. دانشگاه ها دوره هایی را در مورد چیزهایی که در کنار چاپ سه بعدی مانند CAD و 3D طراحی می شوند، ارائه می دهند که می تواند برای چاپ سه بعدی در یک مرحله خاص استفاده شود.

از نظر نمونه سازی، بسیاری از برنامه های دانشگاه به چاپگرها تبدیل می شوند. تخصص در تولید افزودنی است که می تواند از طریق معماری یا درجه طراحی صنعتی حاصل شود. نمونه های چاپ شده نیز در مطالعات هنر، انیمیشن و مد بسیار رایج هستند.

آزمایشگاه های تحقیقاتی در طیف وسیعی از حرفه ها از چاپ سه بعدی برای استفاده کاربردی استفاده می کنند. در حالیکه اغلب مطالعات هنوز از پرینترها برای مدل استفاده می کنند، مهندسان پزشکی و هوافضا برای استفاده از آنها در ایجاد فن آوری های جدید استفاده می کنند. آزمایشگاه های پزشکی تولید انواع پرینتر های بیو و طرح های برای مصنوعی می کنند. مهندسان نیز به چاپ و طراحی ماشین ها و هواپیماها مشغولند.

کارگاه ها و دوره های آنلاین

محیط آموزشی نه تنها به موسسات و مدارس محدود می شود. بسیاری از روش های دیگر می توانند در مورد تولید افزودنی ها یاد بگیرند. یکی از آنهایی که به طور فزاینده ای محبوب است این است که آن را آنلاین. برای تکمیل مطالعات آنلاین، بسیاری از شرکت ها پیشنهاد تخفیف برای چاپگرهای 3D و تکنولوژی مربوطه را ارائه می دهند. یکی از این معامله ها با کلاس های آنلاین Coursera بسته بندی می شود.

شما همچنین می توانید با تماشای فیلم های یوتیوب به صورت رایگان آموزش دهید. بسیاری از YouTubers و آموزگاران آنلاین زندگی می کنند از مونتاژ چاپگر 3D و ایجاد آموزش رایگان.

چاپگرهای فلزی گران هستند و قبل از اینکه بتوانید آنها را مدیریت کنید، نیاز به آموزش خاصی دارند. این به کارگاههای شخصی نیاز دارد مانند آنچه که توسط 3DMT ارائه شده است. هواپیما / دفاع، تولید برق، و تولید کنندگان الکترونیکی در دو روز تمرین عمیق شرکت می کنند و یک مرور کلی از تکنولوژی های چاپ سه بعدی دریافت می کنند و به دنبال یک برنامه درسی عمیق در مورد نحوه استفاده از چاپگرهای فلزی در نمونه سازی و تولید می باشند. دوره های آموزشی مانند این کار حرفه ای تر است و اغلب برای کسب و کار به عنوان تنها افراد مخالف هستند. آنها می توانند یک مکان عالی برای یادگیری استفاده از تجهیزات است که معمولا از دسترس مصرف کننده به طور منظم است.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.