پرینت سه بعدی قرنیه چشم انسان

متریال پرینت قرنه چشم

پرینت سه بعدی قرنیه چشم انسان

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا  کاربرد تکنولوژی پرینت سه بعدی در  متریال پرینت قرنه چشم را توضیح دهیم.َ

محققان دانشگاه نیوکاسل موفق به چاپ قرنیه های انسانی با استفاده از مواد زیستی می شوند. این تحقیق اولین نوع از نوع خود است، تکثیر یکی از ارگانیزم های مهم و پیچیده در بدن است. در انجام این کار، آنها یک مدل کارآمد برای ایجاد جراحی ایجاد کرده اند. محققان این ارگان مهم را با پلی ساکاردها ساخته اند.

قرنیه لایهی بیرونی چشم انسان است، حفظ و تمرکز بینایی را بر عهده دارد. همانطور که می توان تصور کرد، ساختن قرنیه برای اهداف پیوند بسیار مشکل است. دانشگاه نیوکاسل برای بیش از 10 میلیون نفر که در این ناحیه آسیب دیده اند، ممکن است راه حلی پیدا کرده باشد.

متریال پرینت قرنه چشم

متریال پرینت قرنه چشم
متریال پرینت قرنه چشم

ژل زیستی حاوی ترکیبی از آلژینات، یک پلی ساکارید مشتق از جلبک دریایی و کلاژن است. کلاژن یک پروتئین حیاتی برای عملکرد قرنیه است. این روش نیاز به مخلوط شدن در سلول های بنیادی (سلول های استرومای قرنیه انسان) از یک dononor cornea دارد. توابع جدید جوهر به گونه ای است که سلول ها را زنده نگه می دارد و در نتیجه نرمی را ایجاد می کند که از طریق یک نازل قابل چاپ می باشد.
تحقیقات مجاور در تولید زیستی چشم ها وجود دارد. هر کدام به سمت کارکرد همه گانه رفته اند. به غیر از گرفتن مواد حق، تیم نیز مجبور بود نگرانی در مورد دستیابی به این شکل مقعر داشته باشد. بنابراین،متریال زیستی مورد نیاز برای پردازش آن در یک دایره متمرکز به شکل شکل یادآور چشم انسان است. به طرز شگفتانگیزی، محققان این کار را با یک پرینتر ارزان قیمت انجام دادند.

کاربرد جراحی هنوز سالها طول می کشد، اما تحقیقات یک بنیاد درخشان را ارائه می دهد. بسیاری از جامعه ما بر روی مانعی غیرقابل تحمل در زندگی آنها ساخته شده است. اگرچه کشورهای توسعه یافته، در صورت پیوند، دارای قرنیه هستند، اما دیگران خیلی خوش شانس نیستند. حتی پس از آن، اکثر کشورها نمیتوانند با نرخ پیوند همراه باشند. بیو چاپ همیشه فرصتی برای اصلاح بسیاری از نارسایی های ارگانیک بوده است، بنابراین در صورت نیاز مورد نیاز است. در حالی که چشمهای چاپ همواره یک هدف توهینآمیز بوده است، این تحقیق جدید یک راه را برای روشنایی روشن میسازد

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.