پرینت سه بعدی ساختار زیستی رگ ها

پرینت سه بعدی ساختار زیستی رگ ها

پرینت سه بعدی ساختار زیستی رگ ها

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا  کاربرد تکنولوژی پرینت سه بعدی در پرینت سه بعدی ساختار زیستی رگ ها را توضیح دهیم.َ

پرینت رگ های بدن

محققان در Brigham و بیمارستان زنان اخیرا یک پیشرفت زیستی در پرینت سه بعدی رگ ها و جابجایی مجرای ساخته شده آن داشته اند. فرآیند جدید آنها جریان دقیق مواد مغذی را برای بافت های عروقی و یورتوئیدی فراهم می کند با استفاده از ساختارهای لوله ای چاپ شده کار می کند. در نهایت، این تحقیق می تواند نقش مهمی در مبارزه با بیماری هایی مانند آرتریت یا سایر اختلالات عضلانی ایفا کند.

برای ساخت این نوع از رگ ها زمان و دانش بسیاری به خدمت گرفته شده است تا بتواند مشکلات و بیماری های عروقی انسان را مرتفع سازد و در بدن انسان به کار گرفته شود.. محققان به این ترتیب خواص بافت را خوب تنظیم کردند، به این ترتیب آنها اجازه می داد لایه های بیشتری داشته و مواد مغذی بیشتری را حمل کنند. این بافت ها پیچیده تر از تکرار های قبلی هستند و می توانند جایگزین های متغیر برای بافت آسیب دیده باشند.

ژانگ یو، نویسنده ارشد این تحقیق و محقق در بخش پزشکی، گفت: عروق در بدن یکنواخت نیستند. “این روش بیو چاپ، ساختارهای لوله ای پیچیده ای را ایجاد می کند که افراد آن را در سیستم انسانی با وفاداری بیشتر نسبت به تکنیک های قبلی، تقلید می کنند.”

چاپ Bioprinting Tubular Tubes

پرینت سه بعدی ساختار زیستی رگ ها
پرینت سه بعدی ساختار زیستی رگ ها

مانند بسیاری از پروژه های زیستی چاپ قبلی، محققان یک هیدروژل با زندگی سلول های انسان مخلوط شده است. سپس آنها را به عنوان نمونه های پایانی های با چند لایه بافت ساخته شده از لوله ها یا اندام های با ناهمگونی سلولی چاپ شده است. آنها همچنین یک نازل سفارشی برای فرم های پیشرفته bioprinting در تا 3 لایه توسعه یافته ساخته اند. یکی از اعضای گروه به عنوان مطالعه گر می گوید: “این سازه cannular perfusable می توان به طور مداوم از تک لایه به لایه سه گانه در فواصل منظم در سراسر طول لوله bioprinted را تنظیم کرد”.

لوله ها در اندازه های مختلف، که اجازه می دهد آنها را به بهتر کپی رفتار از کشتی ها و مجاری در بدن باشد. این پیچیدگی ناشی می شود به طور طبیعی در بدن است و بسیار دشوار بوده است. محققان ترکیبی از سلول های اندوتلیال انسانی، سلولهای عضله صاف و هیدروژل خود را چاپ شده است.

بیرمنگام Hopsital است پرکار در تحقیقات قبلی آنها بوده است. آنها بار دیگر توانایی چاپ عروق خونی را نشان دادند. این تحقیق در همان مسیرهای پی در پی ادامه می یابد و حتی بیشتر می شود. این تحقیق توانایی ارائه بینش به یک تن از مشکلات مختلف را دارد. آرتریت، رگ های خونی از تصلب شرایین و ترومبوز آسیب ها و مسائل مربوط بافتهای یوروتلیال می توانید رنج می برند: از قبیل ضایعات التهابی و ناهنجاریهای مادرزادی زیان. تحقیقات بیشتر می تواند باز کردن درمان بالقوه به تمام مسائل سنتز و خیلی بیشتر.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.