پرینت سه بعدی بافت قلب انسان در فضای بیرونی

پرینت سه بعدی بافت قلب انسان

پرینت سه بعدی بافت قلب انسان در فضای بیرونی

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا  کاربرد تکنولوژی پرینت سه بعدی در پرینت سه بعدی بافت قلب انسان را توضیح دهیم.َ

پرینت سه بعدی بافت قلب انسان

Techshot و nScrypt در مسیر راه اندازی یک پروژه زیست محیطی بلندپروازانه در فضای بیرونی قرار گرفته اند. شرکت ها یک قطعه بیوفیبری 3D را ارسال می کنند که به طور بالقوه می تواند بافت قلب انسان را ایجاد کند. شرایط در فضا، محیط ایده آل برای ساختن مواد خاص را فراهم می کند، به طوری که آن ها برآورد مشابهی دارند. این تحقیق تأثیرات مهمی را برای نحوه چاپ نسخه های مدرن بیوفیزیکی ما دارد.

مرکز فضایی Biofabrication در فوریه 2019 خود را به ایستگاه بین المللی فضایی خواهد رساند. مضر به نظر می رسد، این یک ماموریت پر هزینه است. بنابراین، چرا از طریق رفتن به تمام راه به فضا بروید؟ تحت محدودیت های گرانش، چاپ بافت قلب نیاز به داربست دارد. در حالی که این باعث می شود چاپ آسان تر باشد، و در نهایت در طول رشد می تواند دچار مشکل شود. داربست ها مانع سلول های حیاتی و جریان خون می شوند و از رشد طبیعی جلوگیری می کنند.

فقدان جاذبه در ISS به محیطی که نیاز به داربست را می دهد، اجازه می دهد. در زمین، زیستی چسبناک ممکن است گودال ایجاد کند، اما احتمالا آن را حفظ نمیکند. همانطور که می توان تصور کرد، آزمایش ها سودمند بودند.

چاپگر قادر به تولید یک ساختار سه بعدی است، اما یک مشکل وجود دارد. پس از بازگشت به گرانش، قلب چاپ شده به نصف ارتفاع آن کاهش یافت. با این حال، تیم نظری بر این نکته بود که فضای بیرونی میبایست شرایطی را برای کارکردن بدون محدودیت فراهم کند. هنگامی که در ISS، پرینت اجرا می شود، سپس پچ قلب برای تعمیر قلب ایجاد کنید.

مشکلات چاپ عروق قلبی

پرینت سه بعدی بافت قلب انسان
پرینت سه بعدی بافت قلب انسان

در حالی که غذاهای پتری در آزمایشگاه بسیار عالی است، بسیاری از آن ها فراتر از یک ضخامت خاص هستند. چطور به ضخامت آن می رسیم؟ این سؤالی است “، کن کلیسای مدیر عامل nScrypt پرسید. “بسیاری از گروه ها در مورد رشد اندام ها اعلام نظر کرده اند، اما من فکر می کنم که ما باید همه چیز را روشن و صادقانه بدانیم. آنچه که ما در حال انجام آن هستیم، پیوند در حال رشد است، به عنوان یک پیوند پوست یا پیوند مثانه جستجو می شود. اگر می خواهید یک ارگان کامل رشد را رشد دهید، شما باید یک ساختار 3D کامل داشته باشید که باید با آن برخورد کنید. امروزه از داربست ها استفاده می کنیم، و این یک راه بسیار خوبی است و امیدوار کننده است، اما بعضی ها می توانند راه خود را پیدا کنند. “

او در این رابطه صحیح است. در حالی که بسیاری از آنها تلاش کرده اند بافت های قلب ایجاد کنند، هرگز از سلول ها و پیوند ها فراتر نمی رود. شرکت هایی مانند BioLIFE4D به دنبال چنین آزمایش هایی هستند. این پروژه متفاوت است که می تواند تن از بافت های پیچیده ای تولید کند که می تواند به یک قلب انسانی رشد کند. این فرآیند پیچیده ترین است، حتی با توجه به حذف ترك خوردگی در طول تولید با استفاده از بیوراكتورها.

در حالی که آنها تست می کنند، آنها بخش مهمی از درک ما از چاپ بیوفیزیکی را تشکیل می دهند. پس از ماه فوریه، احتمالا برخی از یافته های جذاب جدید را مشاهده خواهید کرد، بنابراین باقی بمانید.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.