توضیح کامل Raft ، Skirt و Brim قسمت دوم

توضیح کامل Raft ، Skirt و Brim در پرینت سه بعدی

توضیح کامل Raft ، Skirt و Brim قسمت دوم

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از  سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی سه بعدی پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا ادامه مبحث  Raft ، Skirt و Brim در نرم افزار Simplify3D را توضیح دهیم.َ

در مطلب قبلی در مورد Skirt و Raft به طور کامل توضیح دادیم و اکنون نوبت Brim به می رسد.

Brim چیست؟

یک Brim نوع خاصی از skirt است که در واقع به لبه های مدل شما متصل است. به طور معمول، لبه با تعداد بیشتری از خطوط چاپ شده برای ایجاد یک حلقه بزرگ در اطراف خود، شبیه به لبه کلاه چاپ شده است. Brim اغلب مورد استفاده قرار می گیرد تا لبه های قطعه شما را نگه دارد، که می تواند مانع از پیچش و کمک به چسبندگی کف شود.

Brim ممکن است یک گزینه ترجیحی برای پایه (که همچنین به چسبندگی کمک می کند)، که به طور معمول می تواند چاپ بسیار سریع تر و استفاده از فیلامنت های بسیار کمتر را برای شما به ارمغان بیاورد. هنگامی که چاپ کامل است، به راحتی می توان Brim نازک را از مدل جدا کرد و دور انداخت.

تنظیمات Brim

از آنجا که Brim نوع خاصی از دامن است، از بسیاری از تنظیمات مشابه در بخش قبلی را استفاده می کند. برای تنظیم Brim در Simplify3D، جابجایی دامن را به 0 میلیمتر تنظیم کنید تا لبه Brim با لبه مدل شما تماس پیدا کند. سپس تعداد طرح های دامنه را به 5 یا بیشتر اضافه کنید تا یک حلقه گسترده در اطراف قسمت خود ایجاد کنید. شما می توانید تعداد خطوط را حتی به میزان بیشتر افزایش دهید اگر شما نیاز به افزایش سطح لبه برای چسبندگی اضافی دارید. در حال حاضر زمانی که شما شروع به چاپ خود می کنید، لبه به عنوان هر دو priming و دستیار چسبناک خدمت می کنند!

پس از چاپ کامل، لبه نازک باید به راحتی از قسمت جامد دور شود. اگر متوجه شوید که حاشیه بیش از حد محکم است، می توانید جابجایی دامن را به 0.1 یا 0.2 میلیمتر کمی افزایش دهید تا شکاف کوچک بین لبه و قسمت را اضافه کنید.

حالا شما 3 تکنیک جدید برای کمک به بهبود پایه ای قطعات 3D چاپ شده خود را می دانید! دفعه بعد که شما با چسبندگی، چسباندن، و یا قطعات ظریف کمی مبارزه می کنید، از روش دقیق استفاده می کنید.
نکات بیشتر برای بهبود چاپ شما
اگر بخواهید نکات بیشتری در مورد چگونگی بهبود قطعه های چاپی 3D خود را بخواهید، مطمئن شوید که راهنمای گسترده چاپ کیفیت ما را بررسی کنید. این راهنما چندین مسائل رایج را پوشش می دهد و راهنمایی ها و پیشنهادات را برای هر یک از شما فراهم می کند و دانش شما را برای موفقیت به میزان زیادی افزایش می دهد.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.