چاپ با اکسترودر های چندگانه قسمت 2

چاپ با اکسترودر های چندگانه

چاپ با اکسترودر های چندگانه قسمت 2

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از  سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی سه بعدی پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا ادامه چاپ با اکسترودر های چندگانه در نرم افزار Simplify3D را توضیح دهیم.َ

عیب یابی

دریافت یک هشدار هنگام برش:” The selected process is not configured for the number of extruders you have chosen to use. Are you sure you want to continue?”به معنی “فرآیند انتخاب شده برای تعداد اکسترودرهایی که شما برای استفاده انتخاب کرده اید پیکربندی نشده است. آیا مطمئن هستید که میخواهید ادامه دهید؟”

این هشدار به طور کلی ناشی از انتخاب خودکار پیکربندی برای اکسترودر به یک اکسترودر تک به جای «قبل از پیکربندی هر دو اکسترودر» است. به طور خودکار تنظیمات خودکار پیکربندی “هر دو اکسترودر” را تغییر داده و سپس تنظیمات اکسترودر خود را تنظیم می کند، به طور کلی کمک می کند.

چاپگر خود را درویزارد اکستروژد دوگانه / دستیار پیکربندی مشاهده نمی کنید.
برای ایجاد یک نمایه برای چاپگر خود، لطفا گزینه “دیگر” را در دستیار پیکربندی انتخاب کنید و سپس در نمایه دستگاه خود وارد شوید. با استفاده از این مشخصات سفارشی، می توانید چاپ خود را با استفاده از بخش دوم این آموزش (در مورد چگونگی چاپ یک ویژگی با اکسترودر متفاوت) تنظیم کنید. لطفا در صورت نیاز به کمک بیشتر، برای تنظیم پروفایل چاپگر خود را برای ویزارد اکستروژن دوگانه، لطفا با ما تماس بگیرید.

تنظیمات اکستروژن دوگانه اضافی

لغو تغییر ابزار
در طی تغییر ابزار، یک تغییر ابزار، فیلامنت ها را برای جلوگیری از oozing در حالی که چاپ نمی کند، رها می کند. برای تنظیم این تنظیمات، به برگه پیشرفته پنجره تنظیمات FFF بروید.

تغییر ابزار فاصله Retraction : در چه فاصله ای Retract فیلامنت در اکسترودر که فقط چاپ را تمام کرده است، به تغییر یک ابزار تبدیل می شود.
تغییر ابزار اضافی راه اندازی مجدد فاصله: این به طول فیلامنت بارگذاری شده است اضافه شده است. به عنوان مثال، اگر ابزار اندازه گیری مجدد فاصله را به 12 میلیمتر تنظیم کرده و فاصله اضافی راه اندازی مجدد به -5 تنظیم شده باشد، فاصله اولیه برای اکسترودر دوباره فعال در طول 11.5 میلی متر از فیلامنت خواهد شد.
تغییر اندازه ابزار Retraction Speed: این سرعت برای retraction و اولویت برای بازتولید تغییر ابزار تنظیم می کند.

سپر Ooze

هنگام چاپ با اکسترودر های متعدد، استفاده از یک گزینه برای محافظ Ooze بسیار توصیه می شود؛ که در واقع، به طور پیش فرض برای پروفیل های اکستروژن دوگانه فعال است. برای استفاده از Ooze Shield، در پنجره تنظیمات FFF در بخش اضافه شده آن را فعال کنید . توصیه می شود از همان تنظیمات برای هر دو فرایند استفاده کنید.

اکستروژن سپر Ooze: کدام اکسترودر برای سپر Ooze استفاده می شود. انتخاب تمام اکسترودر ها توصیه می شود.
افست از قظعه: تا آنجا که بخشی از سپر Ooze Shield خواهد بود. 2 میلیمتر توصیه می شود.

خطوط محافظ Ooze: چگونه بسیاری از محافظ Ooze Shield را مشخص می کند. اگر شما دو اکسترودر و دو خط را برای این تنظیم تعیین کرده اید، دو خط خطی چاپ می شود.

شکل سمت چپ: عمودی عمودی از پایه سپر اوست. آبشار شبیه به چگونگی جریان آب آبشار از مدل خواهد بود به عنوان اگر آب ریختن به طور مستقیم بر روی مدل. این شاخه به بیرون می رود اما به داخل وارد نمی شود. با این حال، sidewalls Contoured شکل چاپ شما را دنبال می کنند، حتی اگر این بدان معنی است که آنها در پایین پایین تر از بالا هستند.

تغییر زاویه ی جانبی: این زاویه ی حداکثر بازنویسی است که صفحه ی Ooze Shield در حالت Contoured یا Waterfall چاپ می کند. توصیه می شود که از یک زاویه بیش از محافظه کاری بیشتر از چاپ مواد استاندارد پشتیبانی استفاده کنید.

نخستین ستون

ستون اول می تواند برای اکسترودرهایی که از یک نازل چند رشته استفاده می کنند بسیار مفید باشد. نخستین ستون اولین بار در هنگام تغییر نازل ها چاپ می شود. این اطمینان حاصل خواهد کرد که نازل قبل از چاپ، آماده چاپ است.

هنگامی که این تنظیمات را مدیریت کنید، می توانید مدل های چند رنگی را با استفاده از اکستروژن دوگانه را چاپ کنید!

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.