پرینت سه بعدی موتور سیکلت الکتریکی

پرینت سه بعدی موتور سیکلت الکتریکی

پرینت سه بعدی موتور سیکلت الکتریکی

با یاد و نام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت رایان 3d. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا در مورد پرینت سه بعدی موتور سیکلت الکتریکی صحبت کنیم.

BigRep نمونه اولیه موتور سیکلت الکتریکی را چاپ می کند

تعدادی از موتور سیکلت های الکتریکی وجود دارد که از طرح های سنتی برادران گازدار خود، از جمله Rocsie و Zeus، جدا شده اند. اما چه اتفاقی می افتد اگر یک موتور به طور خاص برای چاپ سه بعدی Fused Fabric طراحی شده باشد؟ آلمان BigRep تعدادی از نمونه های خودرو و الکترونیک را در نمایشگاه تولید افزوده شده در سال جاری، از جمله اولین موتور سیکلت الکتریکی با کارایی سه بعدی در جهان، عرضه کرده است.190 x 90 x 55 سانتیمتر (74.8 x 35.4 x 21.6 سانتیمتر) دوچرخه نرایی توسط مارکو ماتیا کریستوفوری با ماکسیمیلین سدلاک از مشاوره نوآوری Nowlab طراحی شده و در چاپگرهای سه بعدی بزرگ 3D BigRep با استفاده از ProHT، ProFLEX، PETH و PLA رشته ها از طریق یک نازل 0.6 – 1 میلیمتر در یک لایه ارتفاع 0.4 – 0.6 میلی متر پرینت شده است.

دانیل بنینگ Nowlab می گوید: “Nera ترکیبی از چندین نوآوری است که توسط Nowlab توسعه یافته اند، از قبیل تایر بی باد، ادغام کارکردی و تکنولوژی سنسور که در آن تعبیه شده است. “این دوچرخه و نمونه های دیگر ما محدودیت های خلاقیت های مهندسی را تحمیل می کنند و تکنولوژی AM را تغییر می دهند همانطور که می دانیم.”لاستیک های Nera (با آج سفارشی)، رینگ چرخ رامبید، قاب، چنگال و صندلی، تماما با 3D چاپ شده بودند.

این نمونه چطور است؟

BigRep نمونه اولیه موتور سیکلت الکتریکی را چاپ می کند
BigRep نمونه اولیه موتور سیکلت الکتریکی را چاپ می کند

همه چیز به غیر از اجزای الکتریکی بر روی یک چاپگر 3D تولید شده است – که شامل لاستیک (با آستانه سفارشی)، رینگ چرخ رامبید، قاب، چنگال و صندلی است. دوچرخه Nera همچنین بامبوهای قابل انعطاف را برای جایگزینی تعلیق سنتی که در دیگر موتورها وجود دارد، می سازد.متاسفانه، شما هیچ موتورسیکلت از این نمونه را نمی بینید که یک خیابان در نزدیکی شما حرکت کند، زیرا این فقط یک مطالعه طراحی است.

به همین ترتیب، هیچ جزئیات در مورد رانندگی، دامنه یا عملکرد وجود ندارد.نمونه اولیه دیگر در نمایشگاه فرانکفورت به تازگی شامل پلت فرم Omni است که می تواند به عنوان یک حامل اتوماتیک که بتواند تا 200 کیلوگرم محموله را در اطراف یک کارخانه تولید یا به عنوان حمل و نقل برای ماشین آلات صنعتی مانند روبات ها حمل کند، و یک روبات گیرنده Adaptive Robrip طراحی با الهام از geckos.ویدئوی کوتاه زیر نشان می دهد موتور سیکلت الکتریکی Nera 3D چاپ شده در عمل چگونه کار می کند.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.