پرینتر زیستی سه بعدی برای پرینت مواد آلی بدن

پرینتر سه بعدی زیستی برای پرینت مواد آلی بدن

پرینتر زیستی سه بعدی برای پرینت مواد آلی بدن

با یاد و نام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت رایان 3d. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا در مورد پرینتر زیستی سه بعدی که می تواند میلیاردها ترکیبات آلی را چاپ کند و همچنین نخستین پرینتر زیستی سه بعدی روسیه صحبت کنیم.

پرینتر زیستی سه بعدی که می تواند میلیاردها ترکیبات آلی را چاپ کند

مارتین دی بورک و تیمش از دانشگاه ایلینوی، مولکول های کوچک با ساختارهای پروتئینی را برای مدت زمان بسیار زیادی مورد مطالعه قرارداده و تولید کرده اند. این مولکول ها اساس تنظیم بدن انسان از فرایندهای بیولوژیکی هستند و حتی اکثر داروهای مصرف شده توسط ما را تشکیل می دهند.

این هفته Sciencemag.org گزارش داد که دکتر برک و تیمش یک چاپگر سه بعدی برای مواد شیمیایی ایجاد کرده اند که می تواند فرآیند بسیار پیچیده سنتز شیمیایی و مولکول های ایجاد را ساده کند.

پرینتر زیستی سه بعدی نوین

“چاپگر سه بعدی برای مواد شیمیایی” می تواند مولکول های پیچیده را به سازه های اصلی شیمیایی آن تجزیه کند. دستگاه قادر به شناسایی و تجزیه و تحلیل هر یک از بلوک های مختلف مولکول است که اجازه می دهد ماشین تجزیه ساختار پیچیده مولکول را انجام دهد.

سپس دستگاه قادر به اتصال همه ی بلوک های شیمیایی به یکدیگر می باشد، در حالی که تولیدات جانبی ناخواسته را به طور همزمان برای مدیریت بیش از 200 بلوک ساختمانی شیمیایی آزاد می کند. توانایی دستگاه برای مدیریت این بلوک ها، آن را قادر می سازد تا هزاران مولکول را کنترل کند، به این ترتیب می توان ماشین را برای چاپ میلیاردها ترکیب آلی آماده کرد.

دکتر برک از طرف تیم خود اعلام کرد: “چشم انداز آینده این است که هر کس که نیاز به یک مولکول کوچک خاص را داشته باشد، اساسا می تواند از کامپیوتر خود آن را چاپ کند. ما واقعا در مورد تاثیرات فوری این کشف در مورد مواد مخدر هیجان زده هستیم. “

“چاپگر سه بعدی مواد شیمیایی” در حال حاضر تحت مجوز داروهای REVOLUTION، inc. این شرکت سرمایه گذاری بر روی این ماشین را به عهده دارد و معتقد است که این فناوری می تواند سرعت تولید را افزایش دهد

نخستین پرینتر زیستی سه بعدی روسیه در اواسط ماه اکتبر رونمایی خواهد شد

محققان بریتانیایی و آمریکایی درحال انجام کارهای شگفت انگیز در زمینه تحقیقات پرینتر زیستی سه بعدی هستند. با این وجود، این تکنیک نیست که تنها توسط شرکت ها و سازمان های غربی استفاده می شود. ما اخیرا خبر از یک شرکت روسی به نام 3D Bioprinting Solutions دریافت کردیم که اولین نسخه پرینتر زیستی سه بعدی از روسیه در ماه آینده در جریان بازوی بازاریابی 2014 در مسکو، که در تاریخ 14 تا 16 اکتبر 2014 برگزار خواهد شد، ارائه خواهد شد.

نخستین پرینتر زیستی سه بعدی روسیه در اواسط ماه اکتبر رونمایی خواهد شد
نخستین پرینتر زیستی سه بعدی روسیه در اواسط ماه اکتبر رونمایی خواهد شد

این بیوآرترن – این شرکت هنوز اطلاعاتی در مورد نام خود منتشر نکرده است – قادر به پرینت زیستی سه بعدی بافت و قطعات ساختمانی اندام است. این امر باعث می شود که این اتفاق بیفتد. ولادیمیر میرنوف، استاد، سرپرست آزمایشگاه می گوید که بر اساس برخی گزارش ها، 10 تا 14 چاپگر تجاری در جهان وجود دارد. او می گوید: “ما به طور کامل توانایی و طراحی خود را مورد بررسی قرار دادیم.” “در حال توسعه این راه حل فنی و مهندسی ما محدودیت های روش های جهان موجود و روش های چاپ سه بعدی را در نظر گرفتیم. این واقعیت که ما برای ثبت اختراع دادیم به این معنی است که چاپگر ما دارای ویژگی های منحصر به فردی است. “

ویژگی های این پرینتر زیستی سه بعدی

او جزئیات خاصی در مورد ویژگی های خاصی نمی گوید، اما ادعا می کند که چاپگر در مقایسه با نسخه های غربی، “برخی مزایای غیر قابل انکار” دارد. یکی از مزایای چاپگر خود این واقعیت است که هر نسخه از تکنولوژی های زیستی چاپی موجود در هنگام کار با آن می تواند اتخاذ شود. این شرکت یک بسته نرم افزاری نیز برای اهداف مدلسازی 3D تولید کرده است.

این که آیا این موضوع بزرگ بعدی در تکنولوژی چاپ دیجیتال است یا نه، باید توسط متخصصان در این زمینه تصمیم گیری شود. در صورتی که در ماه آینده در مسکو هستید و احساس میکنید که این دستگاه جدید را چک کنید، به این صفحه بروید و اطلاعات بیشتری در مورد رویداد راه اندازی خود کسب کنید. Bioprinting تبدیل به یک نوع جدی از تکنیک است، همانطور که در 3D عروق خونی و همچنین شبکه های عروقی استفاده می شود. علاوه بر این، ون گو خواندن گوش خود را به تکنولوژی بیوپرینینگ بازگرداند، و حتی یک شرکت کار بر روی چگونگی چاپ 3D چرم و گوشت وجود دارد. در کل، این یک زیر شاخه جالب از چاپ 3D است که احتمالا برای بسیاری از نسلهای آینده مفید خواهد بود.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.