کاربرد های گسترده پرینت سه بعدی قسمت دوم

کاربرد  پرینت سه بعدی در معماری

کاربرد های گسترده پرینت سه بعدی قسمت دوم

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از  سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا ادامه کاربرد پرینت سه بعدی در حوزه های مختلف را توضیح دهیم.َ اگر هنوز مطلب قبلی مربوط بهکاربرد پرینت سه بعدی را مطالعه نکرده اید به اینجا مراجعه نمایید.

کاربرد پرینت سه بعدی در معماری

کاربرد  پرینت سه بعدی در معماری
کاربرد  پرینت سه بعدی در معماری

قبل از معرفی پرینت سه بعدی برای رشته معماری، ساخت ماکت ها یک کار مشکل و زمان بر بود و برای معمار امری حیاتی برای ارائه کارهایشان بود . امروزه هر دو شرکت بزرگ و معماران مستقل می توانند به سرعت و به راحتی مدل مقیاس چاپ شده 3D را مستقیما از داده های CAD موجود خود که برای توسعه طرح ها استفاده می شود، ایجاد کنند. بسته به سطح مورد نظر ارتباطات، این مدل های چاپ شده 3D را می توان در مواد متعدد و رنگ های واقع گرایانه چاپ کرد.

کاربرد پرینت سه بعدی برای دانشجویان

کاربرد  پرینت سه بعدی در معماری
کاربرد  پرینت سه بعدی در معماری

پرینت سه بعدی به دانش جویان اجازه می دهد تا از رشته های متفاوتی مساله را حل کنند و مفاهیم خود را با محتوا در مراحل اولیه فرآیند طراحی ایجاد کنند. از طريق کار با تکرار نمونه ها، دانشجويان مي توانند به سرعت از مدل ها ياد بگيرند، آنها را تصحيح و تجربي عملي براي توسعه راه حل طراحي ايده آل پیدا کنند. این پروژه دوچرخه ای خاص توسط دانش آموزان مهندسی صنایع از دانشگاه فنی علوم فونتیس ساخته شده است.

کاربرد پرینت سه بعدی برای مهندسان طراحی

کاربرد  پرینت سه بعدی برای مهندسان طراحی
کاربرد  پرینت سه بعدی برای مهندسان طراحی

عمر ردا، به عنوان یک کارآفرین طراحی، یک شرکت خود را با یک هدف تاسیس کرد: ایجاد یک چاقوی سرآشپز حرفه ای با بودجه آشپزی برای خانه. نتیجه چاقوی آشپز Misen است، که از 13،116 پشتیبان در Kickstarter به 1،083،344 دلار فروخت.

عمر و تیم طراحانش، چاقو را طراحی می کنند که می تواند با کم ترین هزینه کار تولید آن انجام شود. رادا توضیح می دهد: “ما شروع به چاپ فقط دسته چاقو به عنوان یک رویکرد انگشت در آب کردیم”. “هنگامی که ما با طراحی جلویی راحت بودیم، ما شروع به تفکر در مورد تیغه کردیم. بعد از چاپ های سه بعدی بسیار، ما آن را با یک طراحی چاقو نهایی ترکیب کردیم که ما به عنوان مرجع برای نمونه اولیه مواد ما استفاده می کردیم. “

کاربرد پرینت سه بعدی برای مهندسان

کاربرد  پرینت سه بعدی برای مهندسان
کاربرد  پرینت سه بعدی برای مهندسان

راب هالیفاکس، به عنوان یک مهندس با چشمی برای طراحی خوب، احساس کرد که برخی از محصولات معمولی محصول “زشتی” هستند. با دانش مهندسی خود، او توانست موضوع را به دست خود بگیرد و روند اصلاح تیغه خود را آغاز کرد. با استفاده از چاپ سه بعدی، او توانست بر روی چندین تکرار کار کند تا زمانی که به یک راه حل طراحی که او احساس می کرد زیبا است رسید.

کمپین Kickstarter، که منجر به کسب و کار پایدار می شود. هالیفاکس می گوید: “چاپ سه بعدی در تبدیل ایده من به یک کسب و کار بوده است. “هیچ راه دیگری وجود ندارد که ما بتوانیم اینقدر سریع به این نتیجه برسیم که بتوانیم هزینه هایمان را کاهش دهیم.”

کاربرد پرینت سه بعدی برای علاقه مندان به هواپیمای بدون سرنشین

علاقه مندان به هواپیمای بدون سرنشین
علاقه مندان به هواپیمای بدون سرنشین

کن گایگان به عنوان یک طراح صنعتی، طراح و چاپ هواپیماهای بدون سرنشین را به عنوان یک سرگرمی در زمان آزاد خود دوست دارد. او می گوید: “یکی از مزایای چاپ سه بعدی این است که من می توانم قطعات یدکی نامحدود را بدون نیاز به تکیه بر فروشندگان خارجی به جز الکترونیک تولید کنم.

” علاوه بر این، من می توانم طرح های چندگانه خود را در سراسر نیازهای خاص خود توسعه داده و سفارشی کنم. این باعث انگیزه من برای حفظ و طراحی مفاهیم جدید و بهتر است. “

کاربرد پرینت سه بعدی برای سازندگان کفش

کاربرد  پرینت سه بعدی برای مهندسان
کاربرد  پرینت سه بعدی برای مهندسان

اگر چه از طریق چاپ سه بعدی قابل دستیابی تر است. پیشگام در این جبهه، آدیداس است که نخستین جلد چاپی 3D را به عنوان یک جزء در یک کفش آماده پوشید. این میله مخصوص به نیازهای کاربران فردی خاص طراحی شده و می تواند براساس تقاضا تولید شود، بنابراین نیاز به حمل و نقل، کارخانه ها و مواد خام بیش از حد حذف می شود. به زودی، آدیداس می تواند “تولید کننده انبوه” آن ها باشد.

کاربرد پرینت سه بعدی برای تولید کنندگان وسایل جانبی

کاربرد  پرینت سه بعدی برای تولید کنندگان وسایل جانبی
کاربرد  پرینت سه بعدی برای تولید کنندگان وسایل جانبی

یکی از اولین نمونه های محصولات مصرفی چاپ شده توسط چاپگرهای سه بعدی هدفون است. آنها به عنوان یک کیت حمل می شوند که شامل همه ی الکترونیک ها و بالشتک های گوش در محیط جعبه ی دوستانه می شود. به صورت دیجیتالی، آنها می توانند چاپ 3D را به صورت محلی چاپ کنند. محصول نهایی هدفون است که به طور کامل قابل تنظیم، قابل ارتقا و آسان برای رفع مشکل است.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.