کاربرد پرینت سه بعدی در صنعت

کاربرد پرینت سه بعدی در صنعت

کاربرد پرینت سه بعدی در صنعت

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از  سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا کاربرد پرینت سه بعدی در صنعت را توضیح دهیم.َ

کاربرد پرینت سه بعدی در صنعت های نو پا

از ارتودنسی های دندانپزشکی تا صندلی های فضانوردان
علائم پرینت سه بعدی در حال تبدیل ساختن تولید هستند، اما نه به طوری که ممکن است انتظار داشته باشید

EVER از چاپ 3D – توانایی ساخت اشیاء جامد با ساختن آن ها، به صورت یک لایه در یک زمان، درقالب پلاستیکی یا فلزی چند سال پیش، نظر به سمت دو افراطی شده است. هواداران، اغلب در آمریکا، اصرار دارند که می خواهند تأثیر چشمگیری داشته باشند، اقتصاد تولید انبوه و بازپرداخت شغل را به غرب منتقل کند.

با توجه به نقدینگی و بررسی کسب و کار هاروارد، “چین که بزرگترین تولید کننده انبوه جهان است مجبو به تسلیم در برابر این پدیده نوظهور کرده است.” منتقدان آن را محکوم به hype کرده اند- به عنوان یک درخت پر از شکوفه “یک حیله” با توجه به تری گو، رئیس فاکسکان، یک غول تولید در چین: او می گوید که اگر او ثابت کند اشتباه است، نام خود را به عقب برگرداند.

در حقیقت چاپ سه بعدی به گونه ای پیش می رود که هر دو پیش بینی را برطرف می کند (به فصلنامه فناوری مراجعه کنید). این تکنولوژی کاملا جدی است و تأثیر اقتصادی زیادی دارد. اما این لزوما به کارخانه های قدیمی یا چینی ها آسیب نمی رساند.

بزرگ در امریکا، بزرگتر در چین

ایده این است که این حقه است که فقط برای سرگرمی مناسب است، به نظر می رسد کم کم احتمال دارد. چاپگرهای ارزان قیمت برای مصرف کنندگان با سرعت بالا هستند، اما این فقط 5٪ از بازار است. بسیاری از پرینترهای برای مدل های پرستاری و نمونه های اولیه استفاده می شود، اما در سال 2012 بیش از 25٪ از موارد در حال ظهور از قطعات چاپ شده پرینتر های 3D در سال 2003 بود. که توسط دنگ مطابق به Wohlers همکاران مشاور ارائه شد.

پیش بینی می کند که صنعت پرینت سه بعدی، ارزش 2.2 میلیارد دلار در سال گذشته داشته است، و می خواهد در سال جاری 28 درصد رشد کند. هماهنگ کردن فناوری، که باعث می شود پرتوهای شفاف دندان، تنها 17 میلیون سال گذشته چاپ شده است. و آژانس فضایی آمریکا، ناسا، اخیرا یک موتور موشک با انژکتور سوخت 3D چاپ شده را آزمایش کرده است.

ارزش چاپ بدان معنی بود که تنها با دو قسمت به جای 115 تولید شده است. گزارش اخیر در فن آوری های CM پژوهش، مشاوره دیگری ساخته شده، به این نتیجه رسیدند بود تولید کنندگان که چاپ 3D اتخاذ نشده “ممکن است خود را در یک نقطه ضعف هزینه سریعتر از آنها فکر پیدا کردن”.

از اسپل پایان کارخانه های سنتی، از سوی آنها به تصویب رسیده و در فرآیندهای موجود به کار گرفته شده است تا بهترین شرایط هر دو جهان را فراهم کند. ابزارهای چاپ سه بعدی، ماشین های اداری، قالب ها به شما امکان می دهند همه چیز را سریعتر راه اندازی کنید. کارگران در کارخانه های BMW طراحی و چاپ ابزار های سفارشی برای آسان تر نگه داشتن و قرار دادن قطعات به کار گرفته می شوند.

کاربرد های بیشتر

قطعات چاپی برای ساخت تجهیزات متخصص دارویی و کاغذ سازی استفاده می شود. کابین خلبان و خنک کننده مجرای قطعات برای هواپیما، و پانل های و اجزای سازنده برای اتومبیل متخصص، 3D-چاپ شده و سپس با بخش های دیگر ترکیب شده است. چاپ سه بعدی به عنوان یک رقیب برای تولید انبوه است.

این ایده که چاپ سه بعدی اخبار بد برای تولید کنندگان چینی است؟ بعضی از تولیدات “reshored” برای نزدیک شدن به مصرف کنندگان غربی است. اما هنگامی که آن را به چاپ 3D می آید، شرکت های چینی نام فن آوری های جدید را مانند همه شرکت های دیگر می پذیرند.

برخی از بزرگترین پرینتر 3D در جهان را می توان در چین پیدا کرد، از جمله یک ماشین 12 متر طول مورد استفاده برای چاپ قطعات بال تیتانیوم و فریم بدنه برای هواپیماهای مسافربری مسافت های کوتاه. مهندسان چینی در نتیجه پیشگام چاپ 3D قالب در شن و ماسه ریخته گری، به عنوان یک راه سریع تر و دقیق به بازیگران فلز هستند.

فضانوردان چینی در کرسی های 3D چاپ شده به شکل بدن به تناسب اندام خود می نشینند. مقامات در نظر چاپ 3D به عنوان یک راه برای ارتقاء پایه ساخت چین به عنوان افزایش هزینه های کارگری ساییده شدن استفاده آن است.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.