پرینت سربازخانه و تولید چشم با پرینت سه بعدی

پرینت سه بعدی چشم بیونیک

پرینت سربازخانه و تولید چشم با پرینت سه بعدی

با یاد و نام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت رایان 3d. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا در مورد پرینت سربازخانه ها توسط ارتش امریکا و پرینت سه بعدی چشم بیونیک، صحبت کنیم.

ارتش ایالات متحده با استفاده از “بزرگترین” چاپگر 3D جهان، سربازخانه ها را پرینت می کند

ساخت و ساز چاپ شده به نظر می رسد برای ارتش مناسب است. تکنولوژی در حال ظهور نسبتا قابل حمل و ارزان می باشد و حتی ممکن است حتی ممکن است جان آن ها را نجات دهد ا، به این معنی است که سربازان یک سربازخانه امن را در کوتاه ترین زمان دریافت می کنند. با در نظر داشتن این امر، فرماندهی سیستم های نیروی دریایی ایالات متحده (MCSC) اخیرا با استفاده از آنچه که آن را بزرگترین چاپگر سه بعدی در جهان می نامد، یک ساختمان پیش ساخته بلوک بتنی را در کمتر از دو روز ساخته است.

تیم تولید مواد افزودنی MCSC با نیروی اکسپرس دریایی من برای ساخت نمونه کارها سربازخانه ها در مرکز تحقیق و توسعه مهندس ارتش ایالات متحده در شامپاین، ایلینوی، مشغول به کار شد. چاپگر سه بعدی برای ساخت یک کلبه پایه با اندازه گیری 500 فوت مربع (46 متر مربع) در 40 ساعت استفاده شد. طبق گفته MCSC، به طور معمول، پنج روز دریانوردی پنج روزه برای ساخت یک کلبه مشابه از چوب، به طرز قابل توجهی بهبود می یابد.

ار مدل تا پرینت

ارتش ایالات متحده با استفاده از "بزرگترین" چاپگر 3D جهان، سربازخانه ها را پرینت می کند
ارتش ایالات متحده با استفاده از “بزرگترین” چاپگر 3D جهان، سربازخانه ها را پرینت می کند

این تیم با یک مدل کامپیوتری و چاپگر 3D آغاز شد. هنگامی که آنها به چاپ کامل رسیدند، روند واقعی ساخت و ساز بسیار شبیه ساختارهای بتنی قبلا چاپ شده قبلی بود که ما دیده ایم و سیمان را از طریق یک نازل در لایه ها اکسترود کرده بودیم تا دیوارهای بتنی ایجاد شود. ما هیچ کلمه ای در مورد چگونگی اضافه کردن سقف، پنجره ها و درهای اضافه نداشتیم، اما حدس می زنیم که تفنگداران آمریکایی این دستکاری ها را به صورت دستی انجام می دهند.

ما هیچ کلمه ای در مورد چگونگی تکمیل لمس مانند سقف و درب ها تکمیل شده است، اما …سپاه تفنگداران دریایی در حال حاضر تحقیقات بیشتری را انجام می دهد تا ببیند که چگونه فناوری را می توان در این زمینه مورد استفاده قرار داد و اگر فرایند ساخت و ساز بیشتر بتواند تصفیه شود. یکی از پیشنهادات این بود که اتوماسیون پمپاژ و مخلوط کردن سیمان می تواند پیشرفت اتمام کار را به یک روز کاهش دهد.

اهمیت این تکنولوژی

MCSC سرهنگ متیو فریدول می گوید: “در محیط های مبارزه ای فعال یا شبیه سازی شده، ما نمی خواهیم که دریانوردان خارج از آن چکش ها را بچرخانند و فایبر را نگه دارند.” “داشتن یک چاپگر بتن که می تواند ساختمان ها را بر اساس تقاضا ایجاد کند، یک مزیت بزرگ برای دریانوردان است که در محدوده عملیاتی فعالیت می کنند.”ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد واقعی چاپگر 3D برای تأیید آن حتی بزرگتر از مدل روسی که اخیرا پوشش داده ایم، اما به دنبال آینده هستیم. MCSC قصد دارد تکنولوژی را برای عملیات نظامی و کمک های بشردوستانه و مأموریت های امداد رسانی بکار گیرد ، و می گوید که می تواند کمک بیشتری به افرادی که نیازمند هستند نیاز داشته باشد.

فریدل در ادامه می گوید “این قابلیت یک همکاری عالی با جامعه محلی را ممکن می سازد زیرا هزینه های کم، آسان برای استفاده است و رباتیک می تواند ساختمان ها را چاپ کند” . “ما می توانیم ساختارها، خانه ها و پایگاه های عملیاتی رو به جلو را با نیروی انسانی کمتری و دریانوردان کمتری در مسیر صدمه ببینیم.”

نمونه اولیه چشم بیونیک با چاپگر سفارشی 3D ایجاد شده است

پرینت سه بعدی چشم بیونیک
پرینت سه بعدی چشم بیونیک

وقتی مایک مک آلپین دستیار پروفسور دانشگاه پرینستون بود، توسعه یک گوش بیونیک چاپ شده با پرینتر سه بعدی را انجام داد. در حال حاضر یک استاد دانشگاه در دانشگاه مینه سوتا، او موفق به چاپ سه بعدی چشم بیوژن اولیه – و در نهایت منجر به نسخه های قادر به جایگزینی واقعی شد.

یک تیم McAlpine با یک گنبد شیشه ای نیم کره ای شروع به کار کرد که با اندازه و شکل آن به پشت چشم انسان مشابه است. با استفاده از یک چاپگر سه بعدی سفارشی، آنها نوارهای جوهر حاوی ذرات نقره را اضافه کردند – جوهر با موفقیت در محل خشک شده، به جای اینکه درون گنبد قرار گیرد و در پایین قرار گیرد. در نهایت، بالای بالای آن پایه جوهر، یک لایه چاپ شده از یک پلیمر نیمه رسانای اضافه شد.

محصول نهایی

نتیجه یک آرایه ای از فوتودیادهای چاپ شده با 3D بود که قادر به تبدیل نور به یک جریان الکتریکی با کارایی 25 درصد می باشند. تیم McAlpine در حال برنامه ریزی برای افزایش بهره وری است و بسیاری از دیودهای فتوولتائیک را به یک گنبد اختصاص داده است. در نهایت امیدواریم که این تکنولوژی بتواند برای ایجاد یک چشم بنیون به طور کامل عمل کند، که با برانگیختن عصب بینایی خود در پاسخ به نور درک شده، بینایی گیرنده را بازگرداند.

علاوه بر این، دانشمندان در حال بررسی راه های چاپ اف دیود ها بر روی یک ماده نیمه کره ای نرم هستند که می تواند به جراحی در پشت چشم چشم بیمار، جایی که شبکیه جایگزین آن می شود.یک مقاله در مورد تحقیق در مجله Advanced Materials یافت می شود، در حالی که فرایند چاپ سه بعدی در ویدیو زیر دیده می شود.در ضمن، McAlpine علاوه بر گوش های بیونیک که قبلا ذکر شده است، ما را نیز مواردی از قبیل لوازم الکترونیکی چاپ شده روی پوست، راهنمایی برای احیای عصب، پل های آسیب نخاعی و آسیب های نخاعی، و ارگان های داخلی مدل که جراحان می توانند عمل کنند، آورده است.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.