ساخت چاقو حرفه ای با پرینت سه بعدی

ساخت چاقو حرفه ای با پرینت سه بعدی

ساخت چاقو حرفه ای با پرینت سه بعدی

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا کاربرد پرینت سه بعدی در چاپ پرینت چاقوی حرفه ای سرآشپز را توضیح دهیم.َ

پرینت چاقو حرفه ای سرآشپز

پرینت چاقوی حرفه ای سرآشپز
پرینت چاقوی حرفه ای سرآشپز

این که آیا بریدن یک قطعه گوشت برای شما ، دشوار است تصور کنید که چگونه آشپزی بدون یک چاقوی تیز و اساندارد ممکن است. پس از همه، باید بیش از چند دلیل خوب برای اینکه سرآشپزان یک چاقو را به عنوان ابزار ارزشمند در آشپزخانه خود در نظر بگیرند، درست است؟

اما در عین حال ممکن است برای سرآشپزهای حرفه ای برای سرمایه گذاری صدها دلار در چاقو خود چیز زیادی نباشد، برای آشپزخانه های خانگی، پرداختن این بودجه برای آن ها ممکن است غیر قابل توجیه باشد.

اخیرا یک جفت سرآشپز بروکلی – همراه با یک دوست طراح صنعتی – برای حل این تجربه خسته کننده از جستجوی یک چاقوی سرآشپز حرفه ای با بودجه خانگی یک بار و برای همه این مشکل را رفع کردند.

“در میان ویژگی های گیج کننده، غیر قابل توضیح و برچسب های گران قیمت بی ارزش، پیدا کردن یک چاقوی کامل می تواند دشوار باشد.” “این به نظر ما برای ما مناسب نبود، بنابراین ما 18 ماه صرف ساختن چیزی بهتر کردیم.”
نتیجه تحقیقات آنها Misen – یک شرکت جدید است که با هدف تعریف مواد اولیه آشپزخانه با مواد حق بیمه، طراحی متفکرانه و قیمت گذاری صادقانه است.

کمپین Kickstarter

کمپین Kickstarter 
کمپین Kickstarter

پس از راه اندازی کمپین Kickstarter برای چاقو آشپز مایونز خود در 22 سپتامبر، تیم موفق شد هدف کمپین خود را – 25،000 دلار – تنها در یک ساعت افزایش دهد.

با گذشت زمان کمپین خود در 22 اکتبر به پایان رسید، اولین محصول Misen که از 13،116 پشتیبان از $ 1 083 344 به $ 1،083،344 افزایش یافت – یک چاقوی 65 دلاری در یک مرتبه.
پس چگونه یک تیم کوچک با یک ایده خوب، یکی از قدیمی ترین ابزار شناخته شده برای انسان را پیدا کرد – یک تیغه کاربردی – و دوباره آن را دوباره ساخت؟

با توجه به پیشرفت های موجود در نمونه سازی سریع – و یا چاپ سه بعدی – طی دهه گذشته، روند رفتن از یک ایده اولیه طراحی شده به یک طراحی محصول نهایی، هرگز به همان اندازه امروز به اندازه ای قابل دسترس یا مقرون به صرفه نیست.
خدمه Misen برای ساختن چاقوی مفهومی میلیون دلاری، به شبکه سه بعدی چاپ سه بعدی 3D تبدیل شد تا چندین تکرار از چگونگی طراحی چاقو را به دست آورد.

در اینجا، عمر ردا، یکی از بنیانگذاران Misen و ارائه دهنده سرویس Hub 3D مبتنی بر NYC Dano Wall، به ما دربارۀ روند ایجاد Kickstarter در حال فرار کمک می کند:

سوال اول

Hub 3D: هی عمر! آیا می توانید کمی درباره پس زمینه به ما بگویید؟ برای اولین بار چه چیزی شما را به این سمت آورد – طراحی و یا پخت و پز؟

عمر ردا: غذا برای اولین بار است!

سوال دوم

Hub 3D: چگونه ایده برای یک ابزار پخت و پز جدید و بهتر به وجود آمد؟

عمر ردا: ما ناامید شدیم که ما نمی توانیم ابزار آشپزخانه با کیفیت بالا را برای قیمت مناسب پیدا کنیم. ابزارهای کم هزینه و ضعیف یا گران قیمت وجود داشت.

همچنین، ما یک ابزار پخت و پز جدید ایجاد نمی کنیم. در حالی که ما برخی از ویژگی های بسیار شسته و رفته در چاقو آشپز Misen خود را ترکیب می کنیم، ابزار خود را برای هزاره ها در اطراف خود توسعه می دهیم. چیزی که ما احساس می کردیم نیازمندی بود که یک چاقوی طراحی شده با مواد پربار است که به قیمت صادقانه فروخته می شد. این چیزی است که ما آن را در Misen انجام دادیم – تا کنون پاسخ بسیار دلگرم کننده بوده است.

سوال سوم

Hub 3D: آیا می توانید به ما درباره چاقوی آشپز Misen بگویید؟

عمر ردا: چاقوی سرآشپز ما با طراحی دقیق، با مواد با کیفیت ساخته شده است و هزینه ای کمتر از نیمی از چاقوهای “premium” را برای خرده فروشی دارد. این ابزار واقعا عالی برای کارهای کمتر است. به همین سادگی.

سوال چهارم

Hub 3D: چگونه شما بچه ها شروع به توسعه فرایند چاقو کردید هنگامی که شما این ایده را در دریافتید؟ از چه ابزار دیجیتالی شما استفاده کردید؟

عمر ردا: ما با طراح صنعتی در شیکاگو به نام پیتر مولر همکاری کردیم. پس از شب های بسیاری از طراحی، ما به CAD رفتیم، جایی که پیتر و من در طرح های چاقو تکرار می کردند تا زمانی که آماده چاپ 3D نبودیم. همانطور که برای ابزارهای دیجیتال، ما در ابتدا از SolidWorks 2014 استفاده کردیم تا طراحی خودمان را توسعه دهیم و مدل های قابل چاپ سه بعدی را ایجاد کنیم که منجر شد که طراحی به پایان برسد.

سوال پنجم

Hub 3D: در چه نقطه ای در فرآیند شما می دانستید که زمان شروع 3D چاپ مدل های شما بود؟

عمر ردا: ما حس خوبی از ابعاد لازم را از دست اندرکاران دریافت کردیم، بنابراین هنگامی که ما CAD اولیه را به شکل خوب داشتیم، ما فقط از دست چاقو به عنوان یک رویکرد انگشتی در آب استفاده کردیم. هنگامی که ما با طراحی دسته ای راحت بودیم، پس از آن شروع به تفکر در مورد تیغه کردیم. پس از چاپ بسیاری از 3D ها، ما همه چیز را به یک طرح چاقو نهایی ترکیب کردیم که ما توانستیم به عنوان مرجع برای نمونه اولیه مواد خود استفاده کنیم.

سوال ششم


Hub 3D: چگونه در مورد هاب های 3D متوجه شدید و چه چیزی تصمیم گرفت که نمونه های 3D شما توسط 3D Hub محلی شما چاپ شود؟

عمر ردا: من همیشه در مورد هاب های سه بعدی آگاه بودم، اما قبل از آن هرگز سرویس را امتحان نکردم. این پلت فرم به طرز باور نکردنی آسان بود که در عرض چند دقیقه از ثبتنام بالا برود و اجرا شود من قبلا با Dano Wall، نزدیک ترین مرکز توپی 3D، تماس گرفتم تا در مورد چاپ چاپ شود.

سوال هفتم

Hub 3D: آیا می توانید به ما کمی در مورد تجربه خود در کار با Dano بگویید؟ چطور بود که با یک انسان واقعی برای پشتیبانی از پروتوکل تولیدی خود کار کنیم؟

عمر رادا: دانی، که من معتقد هستم شهردار / پادشاه / سلطان / امپراتور نیویورک سه بعدی است، بهترین مطلق است. او بسیار پررنگ در مورد چاپ و طراحی سه بعدی است که ما اغلب به طور کامل از موضوع بحث در مورد پروژه های دیگر هر دو ما بود. اما با توجه به کیفیت کار او، دومین چیزی است که به نظر نمی رسد. لذت بردن نه تنها با Dano کار می کرد، بلکه او را نیز به خوبی شناخت.

سوال هشتم

Hub 3D: آیا برای کسی که ممکن است بخواهید محصول خود را از طریق یک کمپین Kickstarter راه اندازی کنید، آیا راهنمایی دارید؟
Hub 3D: آخرین، اما نه کم – F0od مورد علاقه خود را به چاقو Misen چاقو ریز ریز کردن؟

عمر ردا: سوال خوبی است، اما نمی توانم پاسخ دهم! گزینه های بسیار خوبی وجود دارد!

عمر ردا: همان طور که دانو هشدار داد، کمپین های Kickstarter بسیار کار می کنند.

وقت خود را برای ایجاد یک جامعه از افراد همفکر آماده کنید و برای پیشبرد مبارزات انتخاباتی خود برای ساعت های طولانی آماده شوید. در مورد آنچه که انجام می دهید، پرشور هستید، زیرا آسان نیست!

سوال نهم

Hub 3D: هی دانو! آیا می توانید به ما درباره اینکه چه کسی هستید و در مورد مرکز خودتان چه می گذرد، بگویید؟

دیو دانی: هی! من در Crown Heights، Brooklyn زندگی می کنم، جایی که من Makerbot Replicator 1 و Replicator 2 3D را دارم. من عاشق چاپ سه بعدی و حل مشکل هستم، به طوری که سه بعدی Hubs به من پیشنهاد خرید پروژه های جالبی داده و مردم را کمک می کنند – مثل عمر و تیم Misen.

سوال دهم

Hub 3D: آیا می توانید به ما درباره اولین تعاملات خود با عمر به عنوان یک مشتری بگویید؟ چگونه شما بچه ها را وصل کردید؟

دیو دانی: عمر من را در هاب های 3D یافت و ابتدای طرح های چاقو خود را از طریق هابخانه من بهار 2015 آغاز کرد. به یاد داشته باشید که دوست داشتم که چگونه او فایل های خود را برای چاپ آماده کرده و جزئیات دقیق آن را تهیه کرده است. شروع کن

سوال یازدهم

Hub 3D: این اولین بار است که شما با چاقو های چاپ شده با 3D کار می کنید؟ چه چیزی در مورد یک محصول که برای crowdfunding آماده شده بود؟

دیانو دانی: این قطعا من اولین بار چاپ چاقو بودم. چاقوهای چاپی 3D برای آشپزی کاربردی نیستند، اما به شما اجازه می دهند تا شکل، تعادل، احساس در دست و تاثیر کلی چشم چاقو را بررسی کنید، همان چیزی است که عمر دنبالش بود.

سوال دوازدهم

در مورد پروژه های crowdfunding، من با تعداد انگشت شماری از افرادی که علاقه مند به دنبال کمپین های Kickstarter با تنوع آن ها بودم.

Hub 3D: این اولین بار است که شما با چاقو های چاپ شده با 3D کار می کنید؟ چه چیزی در مورد یک محصول که برای crowdfunding آماده شده بود؟

دیانو دانی: این قطعا من اولین بار چاپ چاقو بودم. چاقوهای چاپی 3D برای آشپزی کاربردی نیستند، اما به شما اجازه می دهند تا شکل، تعادل، احساس در دست و تاثیر کلی چشم چاقو را بررسی کنید، همان چیزی است که عمر دنبالش بود.

در مورد پروژه های crowdfunding، من با تعداد انگشت شماری از افرادی که علاقه مند به پیگیری کمپین های Kickstarter با طرح های مختلف در جاده بودند، کار می کردم، اما این اولین پروژه ای است که در واقع به دست آورده است.

طرح چاقو
طرح چاقو

سوال سیزدهم

3D Hubs: آیا شما می توانید راهنمایی هایی برای ایجاد نمونه های چاپ شده با کیفیت بالا از قبیل عمر داشته باشید؟

Dano Wall: من بسیاری از آزمایش های نوع آزمایش و خطا را انجام می دهم تا بتوانم بهترین کار را برای هر پروژه چاپ خاص انجام دهم – بنابراین همیشه سعی می کنم زمان اضافی برای برخی از آزمایش های بازیگوش را اضافه کنم.

با استفاده از این نمونه های اولیه چاقو به ویژه – که دارای تیغه های بسیار نازک – من مجبور شدم چیزی را پیدا کنم که کاملا یکپارچه و صاف در یک لایه چاپ کند، پس از خروج از تخت چاپ، تختش را حفظ کند و انعطاف پذیری کافی داشته باشد که تیغه بلند شود به رفتار خشن. پس از محاکمه و خطا، من در نهایت روی یک مخلوط PET و پلی استر گذاشتم، روی تخت کمی گرم با سرعت بسیار کم چاپ شدم. این نتیجه های تعریف بالا و بسیار باتجربه را به دست آورد که من راضی بود که برای آزمایش بیشتر به عمر منتقل شود.

برای کسانی که ممکن است در مبارزه Misen Kickstarter از دست رفته، شما می توانید به روز رسانی در مورد آینده Misen چاقو آزادی و محصولات آینده در بیش از Misen.co

آیا شما می توانید خالق بعدی با ایده محصول میلیون دلاری باشید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی یک Hub 3D مانند Dano می توانید از طریق چاپ 3D به ایده طراحی محصول خود بپردازید و به Hubs 3D برسید.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.