پرینت سه بعدی زیستی نوین توسط Johnson & Johnson و AMBER

Johnson & Johnson's Ventures در پرینت سه بعدی زیستی

پرینت سه بعدی زیستی نوین توسط Johnson & Johnson و AMBER

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا همکاری دو موسسه بزرگ برای توسعه پرینت سه بعدی زیستی نوین  را توضیح دهیم.َ

جانسون و جانسون با AMBER برای باز کردن آزمایش جدید Bio-Printing 3D همکاری می کند

Johnson & Johnson با گروه تحقیقاتی AMBER در یک پروژه زیستی جدید همکاری می کنند. دو شرکت برجسته به دنبال راه اندازی این آزمایشگاه در کالج ترینتی دوبلین هستند. آن ها آماده سازی در سه ماهه اول سال جاری آغاز کردند و امیدوارم تا پایان سال 2018 آن را باز کنند. پروفسور مایکل موریس، مدیر AMBER، آزمایشگاه “مرکز جهانی برتری برای پرینت سه بعدی زیستی” را نام برد.

آزمایشگاه یک فضای 100 متر مربع را در موسسه علوم پزشکی بیوتکنولوژی تریسی (TBSI) اشغال خواهد کرد. این همچنین شامل مکان هایی برای مدیریت مواد حساس مانند مواد زنده و سلول های کشت داده است.

پروفسور مارک فرگوسن، مدیر کل بنیاد علم بنیاد ایرلند و مشاور ارشد علمی دولت اظهار داشت: “من از این همکاری امیدوار کننده بین AMBER و Johnson & Johnson Services خوش بین هستم. [این] بر شهرت بین المللی ایرلند برای برتری تحقیقاتی تأکید دارد و فرصتی مهمی برای ترویج به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص بین صنعت و دانشگاه ها – در علوم مواد و فراتر از آن “ارائه می دهد.”

Johnson & Johnson’s Ventures در پرینت سه بعدی زیستی

Johnson & Johnson's Ventures در پرینت سه بعدی زیستی
Johnson & Johnson’s Ventures در پرینت سه بعدی زیستی

Johnson & Johnson همکاری طولانی مدت با تحقیقات بیوتکنولوژی داشته است. این شرکت نیز پیش از این با شرکت AMBER همکاری های مشترک داشته است. یک مثال از این است که DePuy Synthes حق رای دادن ارتوپدی است، که در حال کار با سفارشی Implant 3D Printing هستند. AMBER به این تلاش های پژوهشی ارتوپدی کمک می کند و با کارشناسان خود به کمک های داخلی کمک می کند.

جانسون و جانسون در حال حاضر در حال خرید انواع تجهیزات از شرکت های مختلف است. مهمترین آنها HP و کربن هستند. یکی دیگر از معایب مهم این است که Aspect Biosystems، که در حال کمک به توسعه بافت جایگزین 3D زانویی است.

معامله با AMBER دارای جایزه عظیمی است که می تواند تمام تخصص های ارائه شده توسط این شرکت ها را تحت یک سقف یا حداقل در یک شبکه متصل کند. مرکز تحقیقات AMBER قبلا ایرلند را براساس تخصص فناوری در نقشه قرار داده است. توسعه نهایی این آزمایشگاه به نظر می رسد یک قدم بیشتر در همان جهت است.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.