پرینت سه بعدی دسته ژیلت Ockham Razor

پرینت سه بعدی دسته ژیلت Ockham Razor

پرینت سه بعدی دسته ژیلت Ockham Razor

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا کاربرد پرینت سه بعدی در چاپ پرینت سه بعدی دسته ژیلت Ockham Razor را توضیح دهیم.َ

پرینت سه بعدی دسته ژیلت

تقریبا یک سال پیش من در مورد اینکه چگونه بعضی از دسته های محصول تقریبا به طور زشت و بد ریخت به نظر می رسیدند، می گفتم. هرچه بیشتر در مورد آن فکر کردم، بیشتر به این نتیجه می رسیدم که باید کاری را انجام دهم و تصمیم گرفتم که طراحی یک تیغ مخصوص خودم را برای آغاز راه شروع کنم.

شروع پرینت سه بعدی

آزمایش های من شروع شد و از قطع کردن یک تیغه شروع شد و دسته ی خود را به آن وصل کردم. برای این منظور از یک لوله آلومینیومی که در eBay خریداری شده بود استفاده کردم و آن را به صورت تیغه ای اپوکسی گذاشتم. من با استفاده از این تیغه به تراشیدن و واقعا آنچه که بود فکر کردم . برای اطمینان از اینکه من دیوانه نبودم، من به دوستانم پیشنهاد دادم که آن را امتحان کنند (بطور واضح با کارتریج های برفی جدید!).

این رفت و آمد خوبی بود و باعث شد من به دنبال ایده یک دسته ساده، زیبا، جامد و تیغه براق فلزی باشم.

من برخی از نمونه های اولیه را با هک کردن تیغه های برقی و فلز ساخته ام، اما یک نقطه وجود دارد که من نیاز به کمی بررسی دقیق تر در مورد اینکه چه چیزی این چننی را شکل می دهد، داردم. من در مورد گرفتن یک دستگیره از آلومینیوم کار می کردم اما این به طور دیوانه کننده ای گران بود. سپس متوجه شدم که چاپ سه بعدی می تواند پاسخ این مشکل باشد.

چند سال پیش، وقتی که برای یک شرکت بزرگ محصولات علمی کار میکردم، چندین تجربه چاپی 3D داشتم، بنابراین تقریبا چیزی را که توانایی های این چنینی داشت را میدانستم، و تجربه کرده بودم. من دو مشکل مهم داشتم: چاپگر 3D را نداشتم و نمی دانستم چگونه ساخت مدل CAD خودم را انجام دهم.

شروع پرینت سه بعدی 
شروع پرینت سه بعدی

خوشبختانه برای من پیشینه من در مهندسی بدان معنا بود که افرادی که می توانند در کار با مدل سازی CAD کمک کنند می شناختم – افرادی که من را درک می کنند و با عقب و جلو مواجه می شوند که برای درست کردن این چیزها لازم است. یکی دیگر از موفقیت ها این بود که من از یک دوست خوب در نیویورک شنیده بودم که او برای کار بر روی این چیز به نام سه بعدی توپی کار کرده است.

کمی کنار هم این است که نخستین نمونه اولیه من چاپگر سه بعدی منحصر به فرد در آلپ سوئیس ساخته شده است. همانطور که کریسمس را با قوانین خود خرج می کردم، معلوم شد که برادر من می دانست که مدرسه محلی چاپگر سه بعدی خود را دارد. آنها به اندازه کافی مهربان بودند تا بتوانم از آن استفاده کنم و بلافاصله می توانستم از داشتن یک تیغه ی جامد و قابل استفاده برای طراحی من استفاده کنم. اگر چه این یک محصول بسیار ساده است، شکل و فرم آن برای موفقیت پروژه بسیار مهم است.

بنابراین در لندن، من مستقیما در وبسایت توپی های سه بعدی مستقر شدم و متوجه شدم که من یک هاب وجود دارد که دسترسی پذیر است و من می توانم چرخه را بسازم!

ساخت دسته

ساخت دسته
ساخت دسته

فقط دیروز من تکرار سوم خود را از طراحی شده توسط عالی Loh Hu در امور ساز ایجاد شده است. او واقعا سریع بوده و کیفیت چاپ عالی است. او همچنین توانست با انتخاب مواد و تنظیمات مناسب برای این کار به من کمک کند – چیزی که من خودم به تنهایی به آن رسیدم.

طرح نهایی پرینت سه بعدی دسته

طرح نهایی پرینت سه بعدی دسته
طرح نهایی پرینت سه بعدی دسته

همچنین نقاشی کردن برخی از رایانه های چاپی سه بعدی برای تصاویری از تیغه در وب سایت ما ، چاپ دیگری که ما را مجذوب خود کرده است، انجام دادن این است که برخی از جدیدترین نمونه های 3D را برای افرادی که در واقع برای استفاده از آنها استفاده می کنند را از بین ببرند. این نوع بازخورد ارزشمند است و اکنون به دلیل چاپ سه بعدی قابل دسترسی است.

بنابراین چاپ سه بعدی در تبدیل ایده من به یک کسب و کار بالقوه بوده است. هیچ راه دیگری وجود ندارد که ما بتوانیم اینقدر به سرعت به آن دست یابیم و مدیریت کنیم تا هزینه هایمان را پایین بیاوریم. ما یک تولید کننده را برای تولید کامل قسمت فلز گذاشته ایم و اکنون فقط نیاز به حمایت از طریق Kickstarter هستیم.

آخرین جزئیات چاپ 3D:

چاپگر: Duplicator 4X

متریال (ماده): PLA

تنظیمات چاپ:

چگالی پرینت: 20 درصد

ارتفاع لایه: 0.1 میلیمتر

Skirt خارجی: 20 بدون آفست (1 لایه از آن)

سرعت چاپ: 60 میلیمتر بر ثانیه

سرعت سفر: 80 میلیمتر بر ثانیه

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.