سلول های توموری بیو پرینت شده NZ برای تحقیقات سرطان

رشد سلول های سرطان برای تحقیق

سلول های توموری بیو پرینت شده NZ برای تحقیقات سرطان

بنام خدا و با سلام خدمت تمام کاربران عزیز. در این مطلب از سری مطالب آموزش های پرینت سه بعدی اصفهان و پرینتر سه بعدی اصفهان قصد داریم تا  کاربرد تکنولوژی پرینت سه بعدی در پرینت سه بعدی سلول های سرطانی برای تحقیق را توضیح دهیم.َ

یک دانش آموز در دانشگاه Waikato نیوزیلند به دنبال سلول های سرطانی برای تحقیق بیشتر در مورد درمان های بالقوه است. شالینی گولیریا، دانشجوی کارشناسی ارشد، قصد دارد سلولهای بدن را در خارج از بدن بیمار به منظور اجام آزمایشات متتعد رو آن ها رشد دهد.

در حالی که مدل پرینت شده هنوز ناقص است، گولیریا چاپ مدل های پلاستیکی را به عنوان پایه سلول های نهایی آغاز کرده است. نسخه واقعی بیو پرینت شده از پلاستیک از نمونه اولیه نمونه با سلول MCF-7 سرطان، هیدروژل و مواد مختلف اتصال استفاده می کند، whichwill در نهایت به اندازه یک تومور زنده به اندازه کافی رشد می کنند.

“در آینده چه چیزی می تواند اتفاق می افتد، اگر کسی سرطان سینه را درمان کند، ما می توانیم سلول های تومور خود را شناسایی و چاپ کنیم و یک تومور در خارج ازبدن بسازیم و سعی کنیم که از داروهای مختلف بر روی آن استفاده کنیم و ببینیم که درمان کار می کند یا نه. و چه کار می کند بهترین راه حل برای بیمار،” توضیح داد: Guleria. “این همه چیز در مورد ساخت درمان خاص بیمار است.”

خوشبختانه شما به اصل ضربه زده اید و در مبارزه با سرطان مصمم شده اید. گولیریا گفت: “او تنها 17 سال داشت و یک سال پس از تشخیصش فوت کرد. اکنون او تمام تلاش خود را انجام داده است.

رشد سلول های سرطان برای تحقیق

رشد سلول های سرطان برای تحقیق
رشد سلول های سرطان برای تحقیق

سلول های توموری Bioprinting NZ برای تحقیقات سرطان

تحقیقات کنونی معمولا بر روی مدل های 2D و نمونه های پتری انجام می شود. هدف از این پروژه تولید کاغذ دیجیتال، ارائه یک سیستم بهتر و آموزنده است. همچنین برای ابزارهای بهتر اندازه گیری رشد بافت ها و الیاف که سلولهای اندام را متصل می کنند، امکان پذیر است.

گذشته از مطالعه این سلول ها به تنهایی، تحقیق می تواند اثرات دقیق از سیس پلاتین و دیگر داروهای شیمی درمانی اندازه گیری، ارائه یک درک بهتر در مورد نحوه آنها در سطح خرد به کار گیرند. بنابراین، این می تواند کلیدی در تنظیم دوز و افزایش ایمنی استفاده از چنین درمانی باشد. گولیریا می خواهد با ایجاد یک مدل برای درمان فردی، حتی بیشتر شود. این تحقیق می تواند به طور بالقوه رژیم های شخصی ایجاد کند، که مناسب تر برای هر بدن بیمار است.

گولیریا. “گولیریا.” ما ممکن است سلول هایی را از کسی که مبتلا به سرطان است، بگیریم و از آنها برای تولید چیزی استفاده کنیم.

تحقیقات سرطان به ویژه حیرت انگیز است. هرگز یک اندازه برای تمام سرطان ها مناسب نیست زیرا سرطان یک بیماری نیست. کل تحقیقات سرطان، بسیاری از انواع مختلفی را پوشش می دهد که محققان را به این روز می اندازد. خوشبختانه، وسیله ای برای مطالعه سلول های تومور به تنهایی است. این امر به ناچار منجر به فرآیندهای جدید و داروهایی می شود که به طور فردی به بیماران بستگی دارد.

دیدگاه خود را بیان کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری با * مشخص شده اند.